EXO-M'le keyifli bir röportaj(gerçek)

3.8K 120 7
                                    

◆ Muggle katili Xiumin. (Gerçek adı Kim Min Seok)

-Xiumin Wondergirls deki Sohee ye çok benzemiyor mu?Xiumin: Sanırım çok benziyoruz. Fanlarımızın yaptığı sentezlenmiş fotoğrafları görünce çok şaşırdım.

Aynı göz yapısına sahibiz. Fakat onun bana benzediğini düşünüyorsan eğer (Gülüyor) Bir daha ki buluşmamızda ona kendimi resmen tanıtacağım

-Xiumin nasıl biridir?Üyeler: Gerçekten çok temiz ve düzgün biridir. Çok terler ve ondan her zaman yağmur damlası gibi terler akar fakat hayatta ter kokmaz bunun yerine hoş kokmayı tercih eder.Dikkat çekici abimiz. Kendisine ait özel kokusu vardır.(Gülüyorlar) Bunu yanı sıra, çalışkan ve diğer üyeler çok iyi göz kulak oluyor.

- Xiumin için Wondergirls nedir?

Xiumin: Hiç kimse ( Wondergirls'sün Nobody şarkısında ki gibi). Aslında onlarla daha önce hiç tanışmadım.

◆Her yönüyle atletik üye Luhan. (Çin Vatandaşı)

-Luhan ve Sehun bir birine çok benziyor değil mi?

Üyeler : Aynı arka görünüşe sahipler.Saç stillerine bir birine çok yakın. Luhan, Sehun'un en çekmiş versiyonu gibi.Arkadan baktığımzda "Sehun bugün çok yorulmuş görünüyor "arkasını döndüğün de bir bakıyoruz Luhanmış diyoruz. Luhan gerçekten omuzları diktir ve baktığımızda aslında Sehun oluyor.Üyeler için çok kafa karıştırıcı.

-Luhan nasıl biridir?

Üyelerutbolu çok iyi oynar.Her yönüyle atletik bir duyuya sahip. Yakışıklıdır ve yaşıtları gibi davranmaz ,tatlı ve saftır aynı zamanda erkeksidir. Luhan'nın anlamı,'Sabah Geyiği' ve adı onun görünüşüne çok iyi uyuyor değil mi?

-Saseng Luhan için nedir?

Luhantres!!

◆Dövüş Sanatları Ustası Tao. (Çin Vatandaşı)

-Tao'nun cazibesi nedir?

Tao: Rap, Dövüş sanatları, dans dışında şarkı, vücut, boy .... vb. dans dışında. Dövüş sanatları ve Kaslı vücut olarak grubta en iyisiyim.

Üyeler: Çok atletik. Dalış becerileri çok şok ediciydi.Çok iyi yaptı. Dövüş sanatları eğitimi aldığından bu yana, Spor dallarında çok iyidir. Koreografileri de çok hızlı öğrenir.Ne diye bilirim ki üye bir hayvan gibi?

-Tao için is SM

Entertainment

nedir?

Tao: Benim için evimden uzakta ki ailem gibi.

◆ EXO-M Lideri Kris. (Kanada Vatandaşı)

-Kris bir erkek olarak nasıldır?

Üyeler: Modaya uyan bir üyemizdir. Rep de,Basketbol da iyidir.Yakışıklı ve uzun boyludur. Herşeyden önce 4 dil konuşabiliyor. İngilizce, Korece, Kanton Çincesi ve Çince.Ben gıpta ettim (Baekhyun). Batılılaşmış bir tarza sahip. Benim görüşüme göre her noktasına kadar tamamen Asyalı.

-Sen EXO-M liderisin fakat Suho dan ikinci kademeli olansın.Kris için Suho nedir?

Kris: Bunu ben çok fazla duyuyorum fakat Liderlik pozisyonunun benim için çok fazla anlamı yok.Suho EXO-K lideri ve bende EXO-M aynı şeyler. Ama bazen bir lider gibi hissediyorum ve Suho sadece en gençimizmiş gibi hissediyorum(kardeş olarak).Hepimiz iyi arkadaşlarız.

◆Mutlu Virüs Chen. (Gerçek adı Kimg Jong Dae)

-Çinli olarak isminden dolayı yalnış anlaşıldığın oldu mu?Eğer ismini değiştirme imkanın olsaydı kullanırmıydın,kullansaydın bu ne olurdu?

Chen: Çok yanlış anlaşılıyorum. Chen adını bana Başkan Lee Su Man verdi ama onu hiç kin gütmedim. Benim adım nedeniyle, milliyetim hakkında yalnış anlaşılma oluyor ama çok iyi bir kalbe alıyorum.Ben EXO-M üyesiyim ve bundan hiç bir şikayetim yok.Fakat imkanım olsaydı Baş harflerim olan 'JD' kullanırdım.Fakat Chen ismi 'JD' den bana daha uygun değil mi?

-Chen bir üye olarak nasıldır?

Üyeler: Çok korkak Hyung(Abi). Çok eğlenceli ve tasasız biridir.Chen ile birlikte olmak çok eğlencelidir. Hemen hemen aptal olma ölçüsünde bir türdür. Konuşmasında dostluğu hissedebilirsiniz. O grubun en arkadaşçıl üyesidir.

- Chen için Super Junior nedir?

Chenunbaes(deneyimli,kıdemli kişiler) takip etmek istediğim. Super Junior ve EXO grup üye sayısı olarak aynı fakat Super Junior bizden çok daha popüler.Onların ayak izlerini takip etmek, onlar gibi uzun yıllar boyunca anılan bir büyük bir grup olmak istiyoruz.

◆ Fan Bakımcı Lay. (Çin Vatandaşı)

Lay nasıl biridir?

Üyeler: Herşey de çok sıkı çalışır.Danslarda,şarkılar da ve diğer tüm şeylerde.EXO-M'in ana dansçısıdır.Lay müzikal yönden bir dahidir. Çok iyi entüruman çalar ve beste de çok iyidir. Çok yönlü ve yetenekli Lay'e yakın olmak istiyoruz.

-Diğer üyelerden herhangi bir hayal kırıklığınız var mı?

Lay: Küçük nedenlerle hayal kırıklığına uğradım ama diğer üyelerle sohbet edip iletişim kurduğum da bu düşünceler yok oldu. Üyeler ile iletişim kurmak çok eğlenceli.

-Lay için fanlar nedir?

Lay: Çok değerli mutluluk. Son zamanlar da aniden 'Mutluluğun Anlamı' hakkında düşündüm ve bu işaretin fanlar olduğum zaman olduğunu anladım. Sahnede hayranlarımın önünde olmaktan çok mutluyum.Birbirimize güç sağlıyoruz.



EXOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin