Bilinmeyenler..

3.7K 97 72
                                    

- D.O. Aegyo yapmayı sevmiyormuş ama tüm üyeler Aegyo yapmasa da onun çok tatlı olduğunu düşünüyorlarmış.


- Lay Kris'i uzun ve yakışıklı olduğu için kıskanıyormuş.Kendisinin ne kadar yese de uzayamadığını düşünüyormuş.


- Kai Londra'da bıçak ile tehdit edilmiş.


- Kris orta okuldayken günlüğü kendisini seven kız tarafından çalınmış.


- Kris kendisi hakkında Youtube,SmTown ve Weibo'da yazılan yorumları okumayı çok seviyormuş.


- Kai daha önce Sevgililer Günü'nde hiç bir kızdan çikolata almadığını söylemiş.


- Sehun Çince'yi akıcı bir şekilde konuşmak istiyormuş.Böylece Luhan ile daha çok iletişim kurabilirmiş.


- Kai çok fazla saç bakım ürünü kullanıyormuş.Bir keresinde Luhan'ın eli Kai'nin saçına yapışmış ve ayırmak için saçını kesmek zorunda kalmışlar.


- Luhan Güney Kore'de etin bu kadar pahalı olacağını tahmin edememiş.


- Sehun çaylaklık dönemlerinde pantolon askısı takıyormuş.


- D.O. bir keresinde Luhan'a Çince'ye daha çok çalışacağınasöz vermiş ve Luhan buna sadece gülmüş.


- Ne zaman Chanyeol ve Baekhyun arabada olsalar pencereleri açar ve bağırarak şarkı söylerlermiş.


- Lay eskiden her gün on saat çalışırmış ve eve geç gidermiş.


- Xiumin'in annesi Çin'deki performanslarını izlemiş.Kris ve Tao'nun yanında durmamasını çünkü onu kısa gösterdiğini söylemiş.


- Lay eğer kız olsaymış kendisi ile çıkarmış.


- Bir fan Kai'ye sen diğer üyelerin içindeki en yakışıklı kurtsun demiş ve Kai: "Teşekkür ederim ve bunu zaten biliyorum." demiş.


- Kris en stil sahibi üyeymiş ve genellikle diğer üyelerin giyimlerinde yardım edermiş.


- Sehun'un canı sıkıldığında Chanyeol ile dalga geçmenin ve onu güldürmenin yollarını ararmış.


- Kai gece yemek yemeden uyuyamıyormuş.D.O. ona yemek bulmak için gece geç saatlerde kalkıyormuş.


- Chanyeol ve Baekhyun ne zaman arabadan dışarı çıkmaya çalışırlarsa Chanyeol Baekhyun'un her zaman önden gitmesine izin veriyormuş.


- Chanyeol çaylakken dans etmenin en zor şey olduğunu düşünüyormuş çünkü çok uzunmuş ve vücudu yeterince esnek değilmiş.



EXOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin