Merhaba!
İlk kitabıma hoşgeldiniz. ^^
Öncelikle, bu kitabı bütün "Türk South Park hayranlarına" adıyorum. Biliyorsunuz, sayımız çok az ve neredeyse birbirimizi bulmak imkansız.
Ama, ben birçok SP çalışmalarım sayesinde bunu imkanlı kılacağıma inanıyorum. (Evet)
-------
Sonrası Kitapta Kullanılan Terimlerin Açıklaması + (Diğer Bilgiler vs.) ^^. (Bunları zaten biliyorsanız, burayı atlayabilirsiniz.)
1- S/A ("Senin Adın" anlamına gelir. S/A'yı gördüğünüz anda aklınızda kendi adınız (veya herhangi başka bir adınız) [OC, lakap vb.] canlanmalıdır. [Ayrıca İngilizcede Y/N (Your Name) olarak da bilinir.)
2- "SP", kısaca "South Park"ın kısaltmasıdır. Yani bir nevi "South Park" demenin kolay ve üşengeç yoludur. Üşengeç olan insanlara ithafen bu kısaltmayı icat ettiğim için mutluyum.
3- Okuyucunun belirli bir zamiri (She/Her, They/Them gibi) veya cinsiyeti (Kız/Erkek, Non-Binary vb.) yoktur. Bu tamamen okuyucuya göre ayarlanmıştır.
4- Son olarak, kitap istek tepkilere açıktır. İstediğiniz kadar istek tepki gönderebilirsiniz, (çünkü her zaman DM kutumu düzenli bir şekilde kontrol ediyorum :D).
İyi okumalar dilerim, South Park çocukları. ✨💫🚏
----
Eric:"Tanrım-..Kyle yetmiyormuş gibi bir de sen mi geldin?.. Ugh, bi' sen eksiktin am*na koyayım!" [Daha ilk gelişinden sana bağırır]
Kyle:"Merhaba yeni çocuk! Sınıfımıza hoşgeldin. Benim adım Kyle, senin adın nedir?"
Stan: [Kyle'ın yanındaydı ve seni Kyle ile birlikte karşılar] "Sınıfa hoşgeldin, yeni çocuk. Ben Stan."
Kenny: [Sen sınıfa geldikten sonra teneffüste seni karşılamak için yanına gelir] "Mhh- mphrm!" (Ee- Hoşgeldin!)
Butters: [Teneffüste yanına gelir ve seni dürter] "Eehm- Merhaba, ben B-Butters!" [Çekingen bir şekilde elini uzatır]
Craig: [Umursamaz]
Tweek: [Teneffüste hızlıca Craig ile birlikte gittiği için maalesef seninle konuşamaz]
Clyde:"Hoşgeldin yeni çocuk! Video oyunlarını sever misin?"
Tolkien:"Selam, hoşgeldin."
Jimmy:"İ-İyi g-günler, S-S-s-ss..S/A! Sınıfımıza hoşgel-..gel-.geel--... geldin!" [Gülümsedi]
(Burası) İstek Tepki Köşesi ✍🏻✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐒𝐨𝐮𝐭𝐡 𝐏𝐚𝐫𝐤 || 𝐓𝐞𝐩𝐤𝐢
Fanfiction𝗕𝘂 𝗶𝗹𝗸 "𝐓ü𝐫𝐤ç𝐞" 𝗦𝗼𝘂𝘁𝗵 𝗣𝗮𝗿𝗸 𝗧𝗲𝗽𝗸𝗶 𝗞𝗶𝘁𝗮𝗯ı𝗱ı𝗿! 𝐀𝐧𝐥𝐚𝐦𝐚𝐲𝐚𝐧𝐥𝐚𝐫 𝐢ç𝐢𝐧 𝐤ı𝐬𝐚 𝐛𝐢𝐫 𝐚çı𝐤𝐥𝐚𝐦𝐚; 𝐓𝐞𝐩𝐤𝐢 𝐤𝐢𝐭𝐚𝐩𝐥𝐚𝐫ı 𝐘/𝐍'𝐧𝐢𝐧 (𝐘𝐚𝐧𝐢 𝐬𝐢𝐳𝐢𝐧) 𝐲𝐚𝐩𝐭ığı𝐧ı𝐳 𝐡𝐞𝐫𝐡𝐚𝐧𝐠𝐢 𝐛𝐢𝐫 ş𝐞𝐲�...