-20- [🎄] Yılbaşını Onlar İle Nasıl Geçirirdin?

95 9 8
                                    


Öncelikle uzun zaman sonra tekrardan merhaba!

Pekala, tamam, tamam. Biliyorum, aylardır herhangi bir yaşam belirtisi vermedim ve herhangi bir hikaye için güncelleme yapmadım; fakat bunun nedeninin maalesef, üzülerek eğitim hayatım olduğunu söylemek zorundayım. Biliyorsunuz ki, Türkiye'deki eğitim sistemi yeniden değiştiği için dolayısıyla sınıf geçme şartları da oldukça zorlaştı. Ben de tıpkı sizin gibi Türkiye'de yaşayan bir öğrenci olarak, yeterince zor şartlar altında okula gittiğimiz yetmiyormuş gibi, bir de üzerine böyle bir olay yaşanınca sosyal medyadan tamamen uzaklaşmak zorunda kaldım ve kendimi tamamen derslere verdim. (Ki şu an da sınav puanlarım iyi olduğu için bunu bir fırsat olarak kullanmaya karar verdim), hazır (sanırım) yılbaşı tatili de olacağı için ve 1. dönemin sonuna yaklaştığımız için artık elimden geldiğince bol bol yeni bölümler yazmaya çalışacağım.

Bu zamana kadar beklediğiniz için teşekkürler. Biliyorum, o gelen bildirimin sevincini beklerken ki akan zamanı; saatleri, dakikaları ve saniyeleri size geri veremem. Ancak telafisini yapabilirim. En iyi fırsatları bulduğum an da telafisini yapmak için elimden geleni yapacağım. Güney çocuğu sözü! 🤚❄️

Şimdiden yeni yılımız kutlu olsun. Dilerim yeni yıl, 2023 kadar zor ve hararetli geçmez. Tüm South Park çocuklarına sağlıklı ve bol kış tatilli yeni yıllar dilerim! 🎄❄️🎁💫

-SPKızı

----------

💥 ~ Eric ~

Diğer çocukların yılbaşı için başka planları vardı, bu yüzden maalesef ona kaldın.

Ya da o sana kaldı. 😃...

Cartman ilk sefer de senin davetini kabul etmedi, hatta s*klemedi bile. Ama bunun hemen ardından evinde bol bol kırıntı olacağını söylediğinde malûm, ikinci sefer tekrar sorduğunda bunu hemencecik kabul etti.

Video oyunları oynadınız ama Cartman oyunbozanlık yaptı, çerez yeyip dizi izlemeye çalıştınız ama Cartman seçtiğiniz herhangi bir diziyi hiç beğenmedi, hatta beraber akşam atıştırmalıkları bile hazırlamaya çalıştınız fakat Cartman bunun tadını beğenmedi. Yılbaşı akşamı senin için zehir gibi geçiyordu ancak yine de yılbaşını onunla geçirmek (senin için) eğlenceli oldu. Şöyle ki; o yılbaşı akşamını sana zehir etmeye devam ettiğinde, bu senin için bardağı taşıran son damla oldu ve ona sayısız korkutucu şaka yaptın. Cadılar bayramından farksızdı fakat Cartman'in tüm bunları sonuna kadar hak ettiğini düşündüğün için bunu yapmanın iyi olduğunu düşündün ve kendine hak verdin (ki ben de).

C: "Ey!- Işıkları kim kapattı?!- S/A, eğer tüm bunları sen yapıyorsan, seni-"

S/A: [Onu bir jumpscare ile yeniden korkuttun.]

C: "AAAAAAAAHHHH!!!!"

Cartman daha sonra annesini istediğini söyleyerek, tüm evi inleterek ağladı. Onun sızlanmaları seni çok eğlendirdi. Bu, senin geçirdiğin en iyi yılbaşı akşamlarından birisi olmuştu.

👻 ҉ ҉ ҉ ҉ ҉ ҉ ҉ ҉ ҉ 🎄

✡️ ~ Kyle ~

Pekala, normalde Kyle'ın ailesi Yahudi olduğu için noeli kutlamıyordu. Yine de 'noel' ve 'yılbaşı' aynı anlama gelmiyordu. Kyle ile geçirdiğin yılbaşı hiç de fena değildi, hatta muhteşemdi. Akşam boyunca bolca video oyunu oynadınız, atıştırmalık tükettiniz ve tüm aile ile beraber tombala oynadınız.

K: "Bu şuana dek geçirdiğim en iyi yılbaşı akşamıydı! Tekrar yaparız, değil mi? Pekala, şimdiden mutlu yıllar, dostum!"

Daha sonra geri sayım yapıldı ve bir müddet sürece dışarıda yeni yıl için patlatılan havai fişekleri izlediniz, tüm bunlardan sonra elbette gece boyunca uyumamayı ihmal etmediniz. Sonuçta bu yılbaşı gecesiydi! Sonsuza dek sürecek kadar uzun olmalıydı, değil mi? 🎄💫

𝐒𝐨𝐮𝐭𝐡 𝐏𝐚𝐫𝐤 || 𝐓𝐞𝐩𝐤𝐢Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin