<9> İstek Tepki: Onlara Yönelimlerini ve Crushlarını Sorsaydın (Cezalı)

370 21 120
                                    

Tepki için kittybutturkhis'e teşekkür ederiz!

Çok seveceğimiz bir bölüm olacak, orası kesin.  :D

TW (Tetikleyici Uyarı): SP Ship referansları, LGBTQ+

NOT: Bu tepkide çocukların yaşlarını yükselttim. Tepkideki bütün karakterler bu seferlik "16" yaşında olacaklardır. 

DİP NOT: Karakterlerin söyledikleri tamamen hayal ürünüdür.  Asıl yönelimleri (Craig ve Tweek hariç) yapımcılar tarafından açıklanmamıştır. Craig ve Tweek hariç hepsi, canon olarak heteroseksüel olarak bilinmektedir. Karakterlerin yönelimleri tamamen benim kendi başıma "headcanon" olarak kabul ettiğim şeylerdir.


Eric: "Kesinlikle aşkım Heidi'den hoşlanıyorum, çünkü o zeki ve güzel. Ayrıca homo değilim, kaybol."

SP Kızı: "Yalan söyledin koca g*tlü!" [Aniden Cartman'in donuna buz sokar]

Eric:"EY!- BU NE LAN?!?! LAN, LAN!- ÇIKAR ŞUNU S*KİK YAHUDİ!!"


Kyle: "Ben aseksüel bir biseksüelim dostum!"

SP Kızı: "Vay canına! Peki kimden hoşlanıyorsun?"

Kyle: [Kızarır] "Ben sanırım, umm-..."

SP Kızı: "Stan?"

Kyle: [Yüzünü asar] "..Hayır dostum, o Wendy ile çıkıyor. Aslında benim hoşlandığım birisi yok-"

SP Kızı: "Yalan söyledin, benim zavallı yahudi kardeşim." [Aniden onun sırtına buz sokar]

Kyle:"A- OW, OW, OW!!- BU NE İÇİNDİ ŞİMDİ?!?!"


Stan: "Ben biseksüelim. Ayrıca Wendy ile çıkıyorum, onu zaten tanıyorsun."


Kenny: [Kapüşonunu çıkarır] "Dibine kadar panseksüel!! Ve Bun-Bun (Butters) benim adamım. Haberi yok ama olsun, hehe-"


Butters: "Ben mi? Ben omniseksüelim, küçük dostum! Ve umm-" [Kızararak ayağını yere doğru sürter] "Ken-Ken ile iyi anlaşıyorum, o tamamen mükemmel bir dost bana! Ama, keşke daha fazlası olabilseydik...Ve a-ailem öğrenirse beni evlatlıktan reddederler!! Lütfen kimseye söyleme olur mu!"


Craig: "Ben gay değilim."

Tweek: [Ona doğru döner] "B-Bir şey mi dedin, C-Craig?-"

Craig: "Dedim ki, ben gay'im."

Tweek: "HA?!-"

Craig: [Aniden Tweek'i öper]

Okuyucular: 

SP Kızı: "Üzgünüm, yine de." [Craig'in sırtına buzları tıkıştırır]  🙃

Craig: "Ow."


Clyde: "Ben heteroyum, ama destekliyorum!"

SP Kızı: "Bu seni Straight Ally yapar!"

Clyde: "Aynen öyle kanka!"

SP Kızı: "Peki, hoşlandığın birisi var mı?"

Clyde: "Umm- Hayır, şimdilik yok kanka. Sapım ve Tolkien ile sapsapa takılıyoruz."


Tolkien: "Ben sanırım biseksüelim, ama tam emin değilim. Hoşlandığım biriside yok açıkcası." [Omuz silker]


Jimmy: "H-Hoşlandığım birisi y-yok ve ben tamamen h-heteroyum. Ama d-des...dess-..destekliyorum!"



İstek Tepki Köşesi✍🏻✨

𝐒𝐨𝐮𝐭𝐡 𝐏𝐚𝐫𝐤 || 𝐓𝐞𝐩𝐤𝐢Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin