6.

87 2 2
                                    

Aleksi

Olemme Ollin kanssa kävelemässä kohti Nikon asuntoa. Matkalla juttelemme melkein kaikenlaista maan ja taivaan väliltä. Olemme odottamassa että valo vaihtuisi vihreäksi että voisimme ylittää suojatien, valo vaihtuu ja Olli otaa kädestäni kiinni ja kävelemme yhdessä käsi kädessä suojatien yli. Olen jo valmiina ottamaan käteni irti Ollin kädestä kunnes Olli otaa tiukemmin kädestäni kiinni. Olen niin rakastunut niin rakastunut Olliin että en kestä. Hän on niin söpö ja komea. Voisin vaikka heti pussata häntä. Olemme lähestyä Niko asuntoa. Kävelemme rappuset ylös ja soitamme ovi kelloa,menee jonkun aikaa kun joku blondi nainen tulee avaamaan Niko perässään. "Mä taisin jätää mun auton avaimet tänne" sanon vaikeroi alla äänellä. Nainen katsoo minua lempeästi. "Joo, onko nää sinun" hän sanoo ja pitää avaimia kädessään, otan avaimet naisen kädestä ja kiitän, lähdemme kävelemään minun asuntoa. Kun pääsemme ulos Olli napaa kädestäni kiinni ja pysähtyy, katson häntä oudosti. Hän otaa hellästi ranteestani kiinni ja vetää lähemmäs, pian tunnen kuinka Olli suutele minua, vastaan suudelmaan. Olemme suunnilleen puoli välissä matkaa kun Olli pysähtyy taas " haluukko tulla mun luo?" hän kysyy, nyökkää ja jatkamme matkaa.

Olli

Saavuimme juuri Aleksin knssa kerrostalon pihalle, avaan oven Aleksille ja lähdemme kiipeämään portaita ylös tai no Aleksi juoksee portaat ylös... Yritän itsekin juosta portaat ylös mutta pysähdyn koska en todellakaan jaksa juosta 5 kerrosta putkeen, ja ensinnäkin menen aina hissillä. "Allu venaa!" Hän tulee portaat alas hirveällä vauhdilla, "Olli tuu nyt, vähän nopeemin me olaa tässä vielä huomennakin!?" Aleksi sanoo turhautuneena. Hän pitää kätään kaiteen päällä, pistä oman käteni siihen päälle ja katson Aleksia hymyillen, saan vastauksen Aleksilla sillä hänkin hymyilee. Hän kävellä askel askeleelta lähemmäksi ja suutele minua, vastaan suudelmaan. Kun Aleksi irrottautua minusta otan hänet syliin ja kannan kaikki 3 kerrosta. Olen ovella ja laske Aleksin oven eteen ja otan avaimeni taskusta ja avaan oven. Saan oven auki ja kanna Aleksin sisälle. Lasken Aleksin ja hän otaa kengät jalastaan ja riisuu takkinsa, otan myös takin pois ja kengät. Aleksi otaa minua ratanteesta kiinni ja vetää lähemmäs, hän työntää minut seinää vasten ja suutelee minua. Kun Aleksi suutelee minua tuntuu siltä että olen vihdoin löytänyt se oikean, havahdun ajatuksistani kun Aleksi siirtyy suutelemaan kaulaani.

Aleksi

Suutelen Ollin kaulaa ja tuntuu siltä että hän on minulle luotu ja hän on minun. En jaksa enää seisoa joten lähden lähden työntämään Ollia kohti makkaria ja kaadan Ollin sängylle ja alan riisua Ollia. En ehkä kestä kun Olli on nii komea, Olli nousee ylös ja kaataa minut sängylle ja riisuu minut puolestaan.  Hän tulee viereeni ja asetuu (ns.omalle paikalle)  hän alkaa vetelemään vetoja, hetken päästä tajuan "Olli, olihan sulla kortsu?" Sanon hieman epäilen ja peläten hän katsoo minua järkyttyneenä ja sanoo huolissaan "voi paska, unohdin ja en ees omista kortsuja ku ei tuu käytetyy". Katsomme toisiamme huolestuneita, mitäs nyt tehdään...

Siinä ois kutos luku, julkaisin tän vahingios silloin ku tää oli viel kesken mut nyt tää oi sitäs.

Sori oli pitkä väli enen ku tuli uus luku mut oli kokeita ja muuta nii en oikee ehtinyt kirjoittaa.

Ehdotakaa ihmeessä taas ja nii:)

Oleksi ❤️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang