11

1K 120 30
                                    

soobin
changmin
ben geldim sinemanın önüne
sen nerdesin

changmin
soobin
ben de seni arayacaktım
çok özür dilerim bebeğim ama ben gelemiyorum

soobin
nasıl gelemiyorsun
ne oldu

changmin
acil bir işim çıktı
şimdi müsait değilim ama sonra anlatırım
çok özür dilerim
çok istiyordun filmi izlemeyi ama söz telafi edeceğim
şimdi gitmem gerekiyor
seni seviyorum

soobin
umarım kötü bir şey olmamıştır
ben de seni seviyorum
dikkat et kendine

_

soobin
yeonjun
yedek anahtar nerde

yeonjun
yine mi unuttun anahtarını
yedek de sendeydi soobin...

soobin
off
kapıda mı kaldım yani

yeonjun
sen dışarda değil miydin
geç gelirim demiştin
ne oldu

soobin
sevgilim beni ekti
işi çıkmış
ben de geri döndüm

yeonjun
filme girseydin ya
kaç aydır bu filmi beklemiyor musun

soobin
changminle izlemek istiyordum
o yüzden girmedim

yeonjun
şaka gibi|
anladım

soobin
sen nerdesin
ne zaman gelirsin

yeonjun
bir arkadaşım ile birlikteyim
bilmiyorum ne zaman döneceğimi

soobin
hangi arkadaş
bizimkiler mi

yeonjun
hayır
okuldan tanımazsın

soobin
off
sen de yoksun
ne yapacağım

yeonjun
arkadaşlarının yanına git
nasıl fikir

soobin
yeonjun
🥺
🥺
erken gelemez misin
🥺🥺🥺
nolur

yeonjun
of atma şu emojiyi|
soobin
sana söyledim ya arkadaşımlayım diye
ayıp olur ona

soobin
off
tamam
taehyunun yanına gideyim
eve geçerken haber ver

yeonjun
tamam

_

31

soobin
taehyun
evde misiniz
size geleyim mi

huening kai
değiliz :(
okuldakilerle programımız vardı
dışarıdayız
ne oldu

soobin
offf
önce sevgilim ekti
sonra kapıda kaldım
şimdi de siz yoksunuz
çok mutsuzum

taehyun
diğer arkadaşlarına sorsana
onlara git
beomgyu falan müsaittir belki

soobin
birinden daha red yiyemem
sormayacağım
biraz parkta gezeyim
belki yeonjun erken gelir

huening kai
tamam :(
dikkat et kendine

_

yeonjun, arkadaşıyla işini bitirip eve geldiğinde kapının önünde uyuyakalmış bir soobin görmeyi beklemiyordu. onunla konuştuktan sonra aslında erken dönmeyi düşünmüştü fakat san'ı yalnız bırakmak istemiyordu. hemen dönmek yerine hızlı bir şekilde işlerini bitirmeye çalışmıştı.

saat henüz geç değildi fakat soobin sıkıntıdan kafasını koyduğu yerde uyuyakalmıştı. pek güzel bir gün geçirmemişti.

yeonjun birkaç sefer soobin' dürterek onu uyandırmaya çalıştı fakat başarılı olamadı. kapıyı açtığı taktirde soobin düşeceği için kapıyı da açamıyordu. aklına yapacak bir şey gelmediğinde soobin'i yerden kaldırarak kucağına aldı ve tek eliyle kapıyı açmaya çalıştı. hem kapıyı açmak hem de ayakkabılarını çıkarmak, kucağında soobin varken oldukça zordu. kısa bir cebelleşmenin ardından sonunda kapıyı açtığında hızlı adımlarla soobin'in odasına gitti.

soobin, yeonjun'un onu kucağına aldığı andan itibaren kafasını ev arkadaşının göğsüne yaslamış ve uykusuna devam etmişti. yaşadığı hareketlilik bile uyamdıramamıştı onu. şimdi ise yeonjun onu yatağına yatırdığında birden gözleri açılmıştı.

"yeonjun?" uykulu sesiyle tepesinde dikilen yeonjun'a seslendiğinde yeonjun gözlerini kısarak ona bakıyordu. "neden başka yere gitmedin? bir de uyuyakalmışsın, hasta olacaksın."

yeonjun, kapıda soobin'i gördüğü an erken dönmediği için pişman olmuştu. aklında asla onu bu şekilde bulmak yoktu, gördükleri onu şaşırtmıştı.

"kimse müsait değildi, ne yapayım? sen de gelmedin zaten." soobin, üzerindeki trençkotu çıkararak umursamadan yere attığında yeonjun, odadan çıkmak için adım atmıştı.

"yeonjun, beraber uyuyalım mı?" duyduğu soruyla birlikte derin bir nefes çekti içine. soobin ile eskiye dönmeye karar vermelerinin üzerinden bir hafta geçmişti ve soobin her fırsatta ona beraber uyumayı teklif ediyordu. yeonjun türlü bahaneler uydurarak onu reddetse de soobin pes etmiyordu.

"soobin," diye söze başladığında soobin'in "lütfen." demesiyle ofladı ve üzerindeki ceketi çıkararak koltuğun üzerine bıraktı. çift kişilik yatakta soobin'in yanındaki yerini aldığında soobin hemen kedi gibi yeonjun'un göğsüne sokulmuştu. yeonjun'un kalbi yakınlıkları sebebiyle çok hızlı atıyordu ve soobin de bunu fark etmişti. fakat nedenini sormadı, o an tek umursadığı şey yanındaki çocuğa sarılıp uyumaktı. ve o da onu yaptı. ses çıkarmadan yeonjun'a kollarını doladı ve gözlerini kapattı.

yeonjun ise uykusu olmadığı için yarım saat kadar soobin'i izledi, bazen de saçıyla oynadı. huzurlu hissediyordu. aşık olduğu ev arkadaşıyla bu kadar yakın olması, soobin'in sevgilisi varken hiç doğru değildi fakat o kadar huzurluydu ki kısa bir anlığına soobin'in sevgilisinin oluşunu umursamadı.

çok geçmeden yeonjun da uykuya daldığında tüm gece birbirlerine sarılıp uyumuşlardı.

***

go&stop, yeonbin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin