Yash was driving the car and kanchan sat on backseat with shaurya holding him.Shaurya's head had hitted steering wheel blood is oozing out from his forehead heavily.
Kanchan has wrapped hankercheif around shaurya's forehead in attempt to stop the blood.
Kanchan was holding shaurya from one hand and with other she was constantly patting his cheek in attempt to let him awake.
Kanchan was also talking to shaurya.
Kanchan: shaurya bhaiya hum jaldi hospital pahonch jayenge aur aap ekdum theek ho jayenge.
Shaurya: Kan kanchann .....
Kanchan: ha boliye na shaurya bhaiya baat kijiye mujhse.
Shaurya: ghar mein kisi ko .....
He couldn't talk properly his word were incising.
Shaurya: kisi ko mat batana mera accident ke baare mein.
Shaurya: promise me kanchan.
Kanchan: lekin shaurya bhaiya ?
Shaurya: promise me or else.
He take pause and breathed heavily.
Shaurya: agar tumne meri baat nahi mani to mein abhi ke abhi car se utar jaunga.
Shaurya was so hurt by badi ma's all evil
Planning he was badly hurt that his badima conspired against him to such extent that he didn't wanted them to know his condition.Kanchan thought that in this condition stress is not good for him so she agreed to him.
Kanchan: thik he shaurya bhaiya I promise mein ghar mein kisi ko nahi bataungi.
Shaurya: thank you kanchan.
Kanchan doesn't wanted shaurya's condition get more worsened as so much exertion is not good for him so she tried to speak in attempt to calm him down but before she can shaurya spoke
Shaurya: aur ek baat kanchan.
He was breathing heavily.
Kanchan: shaurya bhaiya shant ho jaiye aapki tabiyat aur kharab ho jayegi.
Shaurya: no kanchan let me speak.
Shaurya: if anything happens to me or I want sur survive please tell .....
Kanchan: kuch nahi hoga aapko aap ekdum thik ho jayenge.
Shaurya: please kanchan let me complete.
Shaurya: please tell anokhi I loved her only and I have never loved anyone in this world more than her.
Kanchan: shaurya bhaiya shau .....
Kanchan was constantly patting shaurya's cheek to wake him up but saying it shaurya got unconcious.
Kanchan: yash jaldi drive karo shaurya bhaiya Behosh ho gaye he.
Yash: bas hum pahonchne he vale he kanchan.
They reached hospital shaurya is admitted doctors were treating him.
Yash: kanchan kya hum sach mein ghar mein nahi batayenge bhai ke baare mein ?
Kanchan: ha yash meine shaurya bhaiya ki promise kiya he.
Yash: lekin kanchan ?
Kanchan: kuch lekin vekin nahi yash.
Kanchan let a frustrated sigh.
Kanchan: pata he yash aaj shaurya bhai ki zindagi ka sabse special day hota agar taiji aisi sajishein nahi karti.
YOU ARE READING
SHAKHI TS - YOU MATTER TO ME
Fiksi PenggemarThis story takes place after devi sabherwal announced shaurya and shagun engagement on anokhi's birthday