⚰️1. bölüm⚰️

24 2 5
                                    


Evet bu ilk kitabım
İyi okumalar herkese 💞
Okumaya başladığınız tarihi yazar mısınız acaba?
Sizi seviyore 🥰

⚰️⚰️⚰️

Sabah alarmımın sesiyle uyandım . Gözlerimi avuşturarak yataktan kalkıp lavaboya gittim . Yüzümü güzelce suyla yıkadım . Islak elimi havluya sildikten sonra lavabodan çıktım . Gardırobumdan tişört ve eşorfman ikisini alıp üstüme giydim . Masadan telefonumu da alarak aşağıya indim. Kapıyı açıp , dışarı çıktım . Dışarısı daha yeni aydınlanmaya başlamıştı. Bu havada koşmak güzel olucaktı. Kulaklığımı takarak güzel slow bir şarkı açtım . Baya bir yol koştuktan sonra ilk gördüğüm banka oturdum. Fazlasıyla yorulmuştum . Bir de evden çıkarken kahvaltıda yapmamıştım o yüzden açtım . Yolda gördüğüm simitçiyle simit almaya karar verdim . Simitçiye giderek bir tane simit aldım. Tam parasını vericekken arkadan bir çocuk

" Abi bana bir simit verir misin ?" Dedi

Resmen çocuğun altında ezilmiştim . Yavaşça kenara geçtim. Çünkü deve gibi boyu olan çocuğun altında biraz daha durursam nefessiz kalıcaktım . Çocukta bunu fırsat bilerek öne geçti . Simidin parasını da vererek oturduğum banka geçtim umursamazca Biraz önce ki çocukta elinde simitle ayakta bekliyordu . Etrafıma göz gezdirdiğimde boş bank yoktu .Bende yerimi kapmasını unutmuşçasına kenara kaydım. Çocuğun gözleri benim olduğum banka döndüğünde gülümsedi . Gülümseyerek boş bıraktığım yere oturdu . Çocukta gülümseyerek yanıma oturdu. Simidimi bitirince ayağa kalktım . Üstümü silkelerken "miyav " sesi duydum. Sesin geldiği yere baktığımda çaresizce kedi miyavlıyordu.
Hiç düşünmeden yola atladım . Eğer beni tutan kollar olmasaydı gelen arabanın altında ezilecektim. Beni tutan kolların sahibine baktığımda biraz önce ki çocuğun olduğunu gördüm. Hemen kollarının arasından sıyrılıp kedinin yanına gittim .Arabaya baktığımda direksiyonu kırarak kaza yaptığını gördüm. Arabadan dumanlar çıkıyordu. Kediyi kucağıma alarak kalabalığın yanına gittim.Araba bariyerlere çarpmıştı. Kazayı gören insanlar ambulansı ve polisi arıyorlardı. Bir zaman sonra olay yerine polisler geldi. Orada bulunan herkesi sorguya alacaklarını söylediler . Buna ben ve öteki çocukta dahildi .Kaza yapan adamsa hastaneye kaldırılmıştı. İlk önce elimdeki kediyi bırakmak istemedim .Ama polisler sorgudan sonra kediyi alabileceğimi söyleyerek kediyi yanlarına aldılar . Polis karakoluna girince bir ürperti hissettim . Sırayla insanları sorguya aldılar . Sıra bana geldiğinde korkuyla sorgu odasına gittim. Oradaki polis gerginliğimi hissetmiş olacak ki bana güven vermek amacıyla merhametle gülümsedi. Sorduğu sorulara düzgünce cevap verdim. Sorgum bittikten sonra dışarı attım kendimi . Çok yorgundum çünkü . Şimdi ise kediyi alıp eve gidicektim. Tam adım atmıştım ki karşımda beni kurtaran çocukla kucağında kurtarmaya çalıştığım kediyi gördüm. Kediyi dikkatlice kucağıma alıp ağzımda bir teşekkür mırıldandım. Arkama dönüp yürümeye başlamıştım ki arkamdan bir ses duydum.
Çekingen bir şekilde konuşan çocuk şunu söyledi ;
"Pardon isminiz neydi acaba? Merak ettim de "

Adımı minik bir tebessümle söyleyerek birşey demesine fırsat vermeden karakoldan çıktım . Kedi kucağımda miyavlamaya başladı . Galiba acıkmıştı. O yüzden yakınlarda durak var mı diye bakındım . İlerde duran durağa dogru yürüdüm . Otobüs gelene kadar biraz otursam iyi olucaktı . Tam oturucakken bir ayak sesi duydum . Yan tarafıma döndüğümde o çocuk karşımdaydı . Galiba o da evine gidicekti . Oturması için kenara kaydım. O da tebessümle yanıma oturdu . Onu takmadan kulaklığımı çıkardım çantamdan . Telefona takarak güzel bir şarkı açtım.

Daha 10 dakika geçmişken omzumda bir el hissettim . Kulaklığımı çıkardığımda otobüsün geldiğini farkettim . Yerimden kalkarak yorgun bir şekilde otobüse bindim. Güzel bir yere oturarak başımı cama yasladım . Gözlerimi kapattığımda yanıma birinin oturduğunu hissettim . Çok yorgun olduğum için yabancıya bakamadım . Kısa bir süre sonra uyumuştum zaten. Kalktığımda basım yabancının omzundaydı. Hızla omzundan kalktım . Başımı eğerek ağzımda bir mırıltıyla özür diledim. Yabancıdan bir ses gelmeyince ,
başımı kaldırdım . İçimden " hayır , olamaz " dedim . Çünkü beni kurtaran çocuğun omzunda uyuyup kalmıştım. Büyük bir utançla çocuğa baktım. Allah 'tan uyuyordu. Uyanır diye hemen bakışımı üstünden çektim. Uflayarak camdan dışarı baktım. Sonunda gelmiştik . "Acaba çocuğu kaldırmalı mıydım ?" diye düşündüm , içimden . Bence kaldırmalıydım.
Omzuna dokunarak uyanmasını sağladım . Uyanmamıştı . Kucağımdaki Kedi miyavlamaya başlayınca nihayet uyandı.
Ses yüzünden bir süre sonra gözlerini açtığında karşısında beni görünce şaşırdı. Ama bozuntuya vermeden üstünü başını düzeltti. Artık gitme zamanı gelmişti. Paramı ödeyip otobüsten indim. Kedi ise aç bir şekilde miyavlıyordu. Biraz yol yürüdükten sonra bir market gördüm. Şansıma burası açıktı. Ama bu kucağımda ki kediyi ne yapıcaktım ki ? Böyle beni markete sokmazlardı. Galiba bize komşumuz olan kankamı aramam gerekecekti . Zorla telefonu açarak Deniz'i aradım .
Kısa bir bekleyişten sonra telefon sonunda açıldı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 29, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gecenin Dansı ⚰️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin