Miután vásároltunk. Gyorsan haza szaladtunk,oda adtuk a cuccokat az őröknek ,mi meg mentünk tovább anyukámékhoz.[...]
-Sziasztok!-köszönt anyukám az ajtóban. Ma is tökéletesen nézett.
Lina ruhája:
-Szia anya!-köszöntem,majd oda mentem hozzá és szorosan megöleltem. Amit rögtön viszonzott is.-Szia Lina!-köszönt Sean mosolyogva,majd ő ia megöleltem . Anyukám már első találkozásuk kor megkérte,hogy tegezze.
-Hol van az én gyönyörű Nia-m?-kérdezte günnyegvd,majd leguggolt Nia-hoz és felvette az ölébe. -Jajj,milyen udvariatlan vagyok! Gyertek,csak be!-mondta ,majd elindultunk befele. Lucas pont akkor jött le a lépcsőn,Allison-nal a kezében.
Lucas ruhája:
Allison ruhája:
-Hát,sziasztok!-köszönt nekünk vigyorogva Lucas,engem megölelt,majd Sean-nal lepacsiztak . Majd megpuszilta Nia-t. Skylar pedig a hordozóban alukált. -Gyertek,menjünk a nappaliba.-mondta ,majd arra vettük az irányt.Mindenki itt volt,kivéve Aiden és Avery. Mindannyian leültünk. Alicia mellettem foglalt helyet. Egyszer csak éreztem,hogy átmászik az ölembe. Én pedig elkezdtem vigyorogni.
-Mi van baba? A nővéred ölében akarsz ülni?-kérdeztem,ő pedig szégyenlősen lehajtotta a fejét,majd nekem dőlt.
-A kedvemcedet főztem!-szólalt meg anyukám.-Vagyis akkor a kedvenced volt.-folytatta halka. Én pedig lehajtottam a fejem.
-Még mindig az a kedvencem.-motyogtam magam elé.-Hol van Aiden és Avery?-kérdeztem hirtelen
-Aiden fociedzésen van és Avery pedig balett-en. Nem sokára jönnek.-mondta Lucas,majd ki ment anyukám utána a Konyhába.
Alicia ruhája:
-Mamii!-futott oda anyukámhoz Allison. Onnan láttam,hogy a nappaliból belehetett látni a konyhába.-Medünk ma a pajkba!-kérdezte mire anyukám felénk nézett és megrázta a fejét.-Nem megyünk,életem! Ma itt vannak Aria-ék és velük játszol.-mondta anya,majd lehajolt és adott a feje búbjára egy puszit.
-De mehetünk. Persze,ha nektek is jó!-mondta hirtelen Sean,mire nekem leesett az állam.
-Hát akkor megyünk!-mondta anya Allison felé fordulva. Mire Allison bóldogan elkezdett ugrálni. Anyu pedig vissza fordult az ételhez.
YOU ARE READING
Honey
RomanceEgy szimpla lány voltam,egész tizenhárom éves koromig. Akkor az ördög markába kerültem és nem volt menekvés... Figyelem! -18+-os jelenetek -erőszak -vér -gyilkosság !HA VAN VALAMI ÖSSZEFÜGGÉS AZ ÉN KÖNYVEM ÉS A MÁS KÖNYVÉVEL,AZ CSUPÁN VÉLETLEN! ...