Rose | Chapter 2

21 3 0
                                    

"Kendini üzmene değecek bir şey yok Severus. Budalaların tekleriymişler önemli olan senin ne yapmak istediğin." Severus kızın da kendisine zorbalık yapmadığına çok minnettar olmuştu. 

Lily ise kızın düşünce tarzını beğenmişti.

"Sen hangi binaya gideceksin Y/N?"

Y/N düşünceli bir şekilde baktı. "Sanırım şapka beni nereye yerleştirirse oraya. Ya sen Lily?"

Lily tereddüt etmeden yanıtladı. "Tabii ki Slytherin! Çünkü Severus da oraya gitmek istiyor. Umarım sende Slytherin'e gelirsin." Y/N kıza içten bir şekilde gülümsedi.

Bir süre sonra tren yolculuğu bitti ve üçlü beraber dev Hagrid'in eşliği ile kayıklara bindiler. Kendisini Profesör McGonagall olarak tanıtan kadın Severus, Y/N ve Lily'i sıraya dizerken üçlü birbirinden ayrıldılar.

Sıra Lily'e gelince şapka Gryffindor! dedi.

Severus'a gelince ise şapka Slytherin! dedi.

Y/N biraz üzgündü çünkü ikili aynı binaya gidememişti.

Sıra Y/N'e gelince küçük kız bacakları hafiften titreyerek tabureye oturdu ve Profesör McGonagall başına o eski şapkayı yerleştirdi.

Binanız ne olsun?

Gryffindor

Slytherin

Bina seçimi karakterler ile olan etkileşimini büyük ölçüde etkileyecektir!

Gryffindor ise Navier bölümüne

Slytherin ise Eris bölümüne

2. Bölümün Sonu

The Otome GameHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin