Onları reddet.
"Üzgünüm, kuzenlerimin gelmesini bekliyorum." kız sesini olabildiğince güçlü tutmaya çalıştı. Bunun yanı sıra çocuk biraz hoşnutsuz biraz da üzgün gibi gözüküyordu. "Tamam öyleyse. Gidelim Sirius." siyah saçlı çocuk kıza son bir bakış attı ve arkasını dönüp ela gözlü çocuk ile beraber gitti.
Seçimleriniz geleceği etkiledi!
Bir süre sonra kızın kuzenleri kompartımana uğradı ve ayrıldılar. Tren henüz yarım saat boyunca yol almışken kompartıman bir kez daha aralandı ve bu sefer içeriye siyah uzun saçlı bir çocuk ile kızıl saçlı ve oldukça sinirli bir kız girdi. "Üzgünüz ama oturacak başka yer yok." diyerek biraz emrivaki bir şekilde konuşarak kompartımana girdi.
Uzun saçlı çocuk da onu takip ederek kızın yanına oturdu. Y/N onlara bir şey demeyerek gözlerini kompartımandan dışarıya çevirdi. Kız bir süre sonra tekrar konuşmaya başladı.
"Bu kadar kaba davrandığım için üzgünüm. Ben Lily ve bu da Severus. Bu kadar kaba davranmamın sebebi az önceki kompartımanda ki serseri çocuklardı.
Y/N bakışlarını kıza çevirdi ve gülümsedi. "Sorun değil. Ben Y/N tanıştığımıza memnun oldum. Ve tam olarak ne yaptılar." Severus bir şey demeden kıza bakmayı sürdürürken Lily cevap verdi.
"Severus Slytherin'e gitmek istediği için onunla alay ettiler."
Severus'u teselli et.
Üzgün olduğunu söyle
Eğer Severus'u teselli edeceksen 'villainess' bölümüne üzgün olduğunu söyleyecek isen 'rose' bölümüne git.
1. Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Otome Game
FanfictionY/N L/N, büyü meraklısı bir genç kızdı. 2022 yılının Ocak ayında çıkan "The Marauders: Otome Game" oyunu ise onun için büyük bir fırsattı! -Aria'dan