If I

49 6 24
                                    

Jeongin kafeden çıkarken Hyung'u Minho'ya sarılmış ve Jisung'a selamlarını iletmişti.

Ardından evine doğru yürümeye başlamıştı. Sokakları geçerken takip edilme hissi yine başlamıştı. Sürekli biri onu izliyormuş ya da takip ediyormuş gibi hissediyordu.

Anahtarlarını parmaklarının arasına soktu ve sevgilisinin ona öğrettiklerini hatırlamaya çalıştı. Birinin neresine vurursam daha çok hasar veririm, kaçacak zaman bulurum.

Evine geldiği an rahat bir nefes aldı anahtarlarını parmaklarının arasından çıkarıp kapının kilidini açtı ve içeri girdi.

Her zamanki gibi eve sağ salim ulaşmıştı. Sevgilisini aradı ve yakınlarda olduğunu öğrenince evine davet etti ancak sesi kızgın geliyordu. Gelince sorarım diye düşünerek mısır patlatmaya başladı.

Beş dakika sonra kapı çaldı. Hızlıca kapıyı açmaya gitti. Açar açmaz Jungwoon'un boynuna atlamak için bir hamle yaptı. Fakat Jungwon onu eliyle durdurdu.

" Ona da öyle sarıldın değil mi Jeongin, benden başkasına da sarıldın? Sana en çok ben değer verirken sen gidip benden başkasına dokundun. Ben sana sevgimi verirken sen, sen... Sana inanamıyorum gerçekten çok değiştin. "

" Ama Jungwon, Minho Hyung Jisung ile sevgili oldu. Ben-"

"Ben Minho'ya bir şey söylemedim o sana sarılabilir, Jisung izin veriyor olabilir ama ben vermiyorum Jeongin sen beni dinlemelisin çünkü benden başka seni koşulsuz seven biri yok, ben gidersem kimsen kalmaz. Eski yaşantına dönersin."

O haklı diye düşündü, o benim için çok şey yaptı.

" Özür dilerim Jungwon sen haklısın, sen benim için çok şey yaptın ve hiçbir karşılık beklemedin ama ben sana doğru düzgün sevgi bile veremiyorum"

İki hafta sonra

Jeongin son kez üzerine çeki düzen verdi. Jungwon onun her zaman bakımlı olmasını isterdi. Jeongin bazen onun yanına yakışmadığını düşünürdü.

"Bu ne hâl Jeongin dışarı böyle mi çıkılır?"

"Yüz bakımını aksatıyor musun? yüzünde sivilceler çıkmaya başlamış."

" Jeongin kilo mu aldın sen belin eskiden daha inceydi sanki."

O haklı dedi kendi kendine Jeongin. Benim için çok şey yaptı o, benim de ona layık olmam gerek. Yapmam gereken tek iş bu. Ona layık olmam gerek.

Aşağı indi ve Jungwon'dan iltifat bekledi ancak.

" Jeongin tanrı aşkına sen bu kıyafetler içinde güzel olabileceğini düşündün mü? Bu fiziği iyi olanlarda güzel durur. Senin üzerinde çuvala benzemiş, git değiştir şunu."

Jeongin arkasını döndü ancak göz yaşlarına engel olamadı.

Güzel değil miydi o?

Fiziği yok muydu?

Neden beğenmiyordu onu?

Saçmalama dedi kendine. Onu memnun et, eskisi gibi yaşamak istemezsin. Üzerini değiştir ve Jungwoon'a layık ol.


Uyarimi yapayim bu fic toksik iliski, kan ve psikolojik siddet barindirmaktadir.

Eger bu kitaptaki gibi bir iliski icerisindeyseniz yardim almanizi tavsiye ediyorum.

Toksik iliski size zarar verir, bir iliskide karsinizdaki kisi surekli size gecmiste yaptiklarindan bahsediyor. Sizi sorunlarinizdan vurmaya calisiyorsa ayrilin. Biliyorum zor ama boyle bir iliskinin icinde olmak size cok zarar verir.

Veeeee Jungwon'u bir idol olarak degil de her hangi bir insan olarak dusunun.

Optum 💙🤍

If i killed someone for you |hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin