001

537 16 0
                                    

Október 16 —————
Épp a repülőn ülve olvasok cikket az 1 héttel ezelőtti szakításomról,amikor valaki megszólít.
-Te vagy Tina?-kérdezte
-Igen én vagyok-mondtam mosolyogva
-Kérhetek egy képet?-kérdezte kicsit felénken
-Persze-bólogattam
A nevem amúgy Fodor Tina de legtöbben úgy ismernek mint Tina Fodor a Marvel egyik fiatal sztárja, aki 18 évesen tűnt fel először a Thor:Ragnarokben majd további 5 filmben,
és a WandaVisionban szerepeltem a Marvelnél és most fejeztük be az egyik film forgatását amiben fel fogok tűnni ami nem más mint a Doctor Strange 2.A karakterem egy boszorkány aki Wandához hasonlóan káosz varázslatot használ viszont keverve a sötét varázslattal.Fel tűntem még a Stranger Things első 3 évadában is,mint egy lány aki Oroszországból szökött meg egy erőműből ami felrobbant ezáltal képességet adva neki.Viszont még a 4.évadban szerepelni fogok de ezt még senki nem tudja.

Miután megcsináltuk a képet folytattam tovább a cikk olvasását viszont olyan nagy hülyeséget írtak benne amin nagyon fel kaptam a vizet.Rögtön jelentettem is és kikapcsoltam a telefonom.A szakítás nem mással mint Tom Hollandel történt aki kijelentette hogy többi már nem érez irántam semmit.Szóval a 4 évig húzódó kapcsolatunknak vége lett.

-Kedves utasaink kérjük kapcsolják be biztonsági öveiket mert leszállunk-mondta a pilóta

Hivatalosan is megérkeztem Magyarországra hajnali 3-kor.Hurrá.Elvileg viszont jönnek értem a ValMaros srácok mivel most van vége egy koncertjüknek.Már alig várom hogy újra találkozzak velük mivel kb 2 éve nem láttuk egymást.Hogy hogy ismertem meg őket?
Erre az a válaszom hogy:Buli,Pia reggel másnál a kanapén.Igen a 16 éves Tina először ment el egyedül bulizni és egy teljesen másik helyen ébredt mint az otthona.Ugyanis 2 srác stúdiójában ébredt.Nem nehéz kitalálni kik voltak azok.Peti és Milo,miután felébredtek nyomtam egy lányos hisztit nekik,és bemutatkoztak normálisan ekkor még nem voltak ismertek.Nagyon jóban lettünk és ez a barátság mai napig is tart.Igaz hogy nehéz volt így fenntartani egy barátságot hogy 4 évig kint éltem Londonban,de így is nagyon jól meg voltunk.Mikor még 2 évvel ezelőtt hazajöttem akkor adtak ki a Visz a Vérem című számukat aminek "írásában" segítettem.Na jó igazából csak a szöveget olvastam el és szinte elsőnek hallgattam meg a két fiú verzéjét.Igazán sokat segítettem nekik.

Ennyi lenne az első rész,remélem tetszett nektek.Helyesírási hibákért bocsi,ez az első könyvem.
Tam❤️

Barátság vagy Szerelem?(Marics Peti ff.)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt