005

328 15 0
                                    

Éppen a kocsiból szállunk ki mikor egy egész ismerős hang ütötte meg a fülemet aki nem más volt mint Bruno.Nem ismerem őket személyesen de már a érett velük egy találkozás.
-Sziasztok-Köszöntem mosolyogva
-Szia Tina-Ordibáljak mindketten.
-De jó hogy személyesen is tudunk találkozni petiéknek hála.-Pillantottam hatra Petire és milora.
-Várj,várj,várj én ezt nem értem.-nézett peti értetlenül
-Nem láttad a fiatal bajnokok videó klipet?-kerdezte spacc
-Nee,az a bomba maszkos csajszi te vagy?
-Ezt most bóknak veszem-mondtam maricsnak

Az este nagyon jól telt jobban megismertem a két fiút akiket szinte ez az egy találkozás után barátaimnak mondhatok.Kicsit iszogattunk, egyedül Milo nem ivott semmit mivel vezetett.
Marics és Bruno pedig holtrészegre itták magukat.Úgyhogy hazafelé vagy hajnali egy körül indultunk.Mit ne mondjak nehéz volt egy részeg emberrel kocsikázni az éjszaka közepén úgy hogy ez a valaki ráadásul ilyenkor egy egoista seggfejjé változik és tombol.

Reggel tizenegy körül keltem Peti meg természetesen aludt Milán pedig a szobájában tvzet.Akihez én is csatlakoztam.

-Jó reggelt tes'-Köszönt majlo petinek
-Csá-Mondta majd levágódott az ágyra
-Kértek kávet?-kerdeztem
-Én kérek
-Én is és egy doboz fájdalom csillapító is jól esne
-Hat azt elhiszem-Majd kimentem a konyhába és le főztem a kávékat es kerestem petinek gyógyszert.
——————————————————-
Este 9 óra van.Peti elment a barátnőjéhez,úgyhogy Milan és én átmentünk az én lakásomba.Megmutattam neki a lakást majd leültünk valami sorozatot megnézni 2 KFC csirkés kosár kíséretében.Plussz egy egy üveg somersby "öblítésként".Ki is raktam insta storyba,amire persze Peti rögtön válaszolt is.

Maricsbuzi-Ahj engem mindig kihagytokBoszorka-Nem tehetek róla hogy mindig elmész egy csajhoz🤷🏼‍♀️Maricsbuzi-De megyek haza már majdnem ott vagyokBoszorka-Miért?Nem úgy volt hogy ott alszol?Maricsbuzi-SzakítottunkBoszorka-Jaj teMaricsbuzi-Meg be...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Maricsbuzi-Ahj engem mindig kihagytok
Boszorka-Nem tehetek róla hogy mindig elmész egy csajhoz🤷🏼‍♀️
Maricsbuzi-De megyek haza már majdnem ott vagyok
Boszorka-Miért?Nem úgy volt hogy ott alszol?
Maricsbuzi-Szakítottunk
Boszorka-Jaj te
Maricsbuzi-Meg bebasztam az ujjam és kibaszottúl gecire faj
Boszorka-Akko ne telefonozz hanem vezess

Le láttamozta és valószínűleg megfogadta a tanácsomat és újra vezetni kezdett.

Barátság vagy Szerelem?(Marics Peti ff.)Where stories live. Discover now