1 hónap múlva——————-
Egy hónap telt el amióta itthon vagyok.Lassan itt a december.Sok jó dolog történt velem ezekben a napokban.Megismertem Bruno barátnőjét,Sárát akivel nagyon jó barátnők lettünk,interjúkon és fotózásokon is részt vettem.Viszont Mariccsal nagyon megromlott a kapcsolatunk.Igazából mikor elköltöztem megígért valamit,amit eddig nem úgy látszik hogy betartana.Emiatt sok veszekedés alakult ki.Próbálom vele megbeszélni de esélytelen.Szinte látni sem akar.Egyedül arra vagyok jó hogy kaját főzzek és akkor is csak elveszi és elmegy.Milan,Laci és Bruno is próbálták kideríteni hogy mi miatt vesztünk össze.De ez csak a kettőnk titka.
Visszaemlékezés—————-
-Tina állj meg!-kiabál valaki utánam.Először nem nagyon érdekelt azt hittem egy rajongó de amikor Kicsinek hívott rögtön tudtam ki az.Hátra fordultam,megálltam és vártam hogy utol érjen.
-Peti mit szeretnél!?Azt hittem már megbeszéltük.Az ami történt nem jelent neked semmi,elsőre is felfogtam mikor nem viszonoztad a csókot és azt mondtad...-Nem tudtam tovább folytatni ugyanis ajkait az enyémnek nyomta.Lesokkoltam,nem tudtam mit csinálni.Miután elvált tőlem neki akartam ugrani,és csak megölelni.De nem tehettem.Nem mondtam el neki hogy elköltözöm.
-Kicsi,én is szeretlek!Akkor nem tudom mi ütött belém.Szeretlek,nagyon szeretlek,viszont akkor nem tudtam hogy csak barátság vagy szerelem.Kérlek..
-Peti!-lefelé néztem,állam alá nyúlt és felemelte a fejem.-Elköltözöm-mondtam ki és sírni kezdtem.
-Mi?!Hogy,hova,mikor-kétségbe volt esve,tudta hogy amit pár nappal ezelőtt mondott az tehet róla.Aztán elkezdett sírni,Marics Peti aki 2 év alatt egy könnycseppet nem ejtett,sírt.Muszály volt megölelnem.Karjaim közé zártam és csak simogattam a hajat.Pár perc múlva eltolt magától.Megcsókolt.Újra...
-Tücsök-Nagyon ritkán hívtam így.Senki szerint nem illet rá.Marics Péterre,A fiúra aki soha nem érzékenyült el,nem sírt,állandóan pörgött,viccelődött még szomorú dolgokon is.Senki nem látta azt az oldalát amit nekem megmutatott...-Döntöttem,elmegyek.
-Bocsánat,kérlek bocsáss meg nekem.Sajnálom.-Soha nem kért bocsánatot,senkitől.Főleg nem lányoktól.Tudta ha nem vacillál amikor elsőnek csókolom meg itthon maradtam volna.Megint karjaiban találtam magam,nem tudtam hogy kimondjam e de megtettem.-Nem haragszom,soha nem tudnék haragudni rád.
-Szeretlek,ígérem ha vissza jössz egyszer,csak a tiéd leszek,nem fogok más lányokkal foglalkozni csak veled akarok lenni....
Visszaemlékezés vége————
Éppen egy buliba vagyunk.Éppen egy whisky-kólát iszok Milánnal.Még mindig próbálkozik kideríteni mi a bajom és Petinek.Eddig esélytelenül.20 perc után feladta és elment a tánctérrel.Ezen a bulin nincsenek rajongók.Csak kurvák és pár srác akik velük vannak elfoglalva.Nyugodt szívvel hagytam ott mikor egy viszonylag normális csaj melle ült le.Úgy gondoltam elmegyek a mosdóba meg igazítani a sminkem és felhívni Joe-t.Elég rossz ötlet volt.Marics egy kanapén ült miközben egy csajnak falta ajkait.Szédülni kezdtem ahogy megláttam őket.A torkomban gombóc keletkezett és sírni tudtam volna,ami meg is történt.Könnyeim utat törtek maguknak.Kirohantam a bárból,mikor valaki utánam kiabált.
-Kicsi állj meg!-ironikus mi.Nem tudom mi ütött belém.Megálltam.-Mi bajod van már megint?!-ott álltunk az utcán,fújt a szél,sírtam sőt zokogtam.
-Nem emlékszel mit ígértél,ugye?-tudtam hogy nem emlékszik rá vagy ha igen akkor csak nem akar.-Bocs de nem.Nem is érdekel,csak azt hogy meg mond mi a bajod.Itt hisztizel mar hetek óta.-Tudtam,nem emlékszik rá.
-"Szeretlek,ígérem ha vissza jössz egyszer csak a tiéd leszek,nem fogok más lányokkal foglalkozni csak veled akarok lenni„.Így mostmár emlékszel tücsök?-meg akart szólalni de nem hagytam.-Egy nagy hazugság volt.Mimt ahogy az is hogy soha nem tudnék rád haragudni.De,tudok rád haragudni.Most is csak azt tudok.Remélem amúgy a lányokkal tudatod mielőtt hazaviszed őket hogy neked csak az egész egy játék 1-2 éjszakára.És remélem most boldog vagy hogy elvesztetted az egyetlen olyan személyt aki a világon a legjobban szeretett.Szia Peti!-Majd beszálltam a kocsimba és elhajtottam.
Hazafelé alig bírtam vezetni.Megőrültem egyedült.Muszály volt felhívnom valakit.Milánt nem akartam mivel valószínű Peti is hozza fordul.Laci valami randin volt tudtom szerint,Sárához pedig egyáltalán nem volt kedvem ezért Brunot hívtam.
KAMU SEDANG MEMBACA
Barátság vagy Szerelem?(Marics Peti ff.)
RomansaEgy fiatal színész lány szerelmi csalódással haza utazik Magyarországra 2 legjobb haverjához,legjobb barátnőjéhez és családjához. Az meg kérdéses hogy mikor utazik vissza és kibe lesz halálosan szerelmes.(újra) Jó olvasást kívánok!❤️ ⛔️Néhány helyen...