19

13.7K 1.4K 382
                                    

Haiiii, ben geldiiim. Gecenin bu vakti buralarda mısınız bilemiyorum ama final yapmak istediğim için önceliğimi bugün bölüm yayınladığım halde yine HAM'a verdim ve bir bölüm daha yazdım. Bu bölümü yayınlayıp bir bölüm daha yazacağım hatta. 3 bölüme falan tahminimce final olur. Belki daha kısa belki daha uzun sürer bilmiyorum, haberiniz olsun <33

Yazım yanlışlarım varsa affoluna, keyifli okumalar diliyorum lokumlarım! Xx

**

"Hayalini gerçekleştirelim mi güzelim?" diye sorduğunda dolu dolu gözlerimi kırpıştırarak heyecan ve heves içerisinde başımı yattığım yerde olumlu anlamda salladım.

"Oh gerçekten çok tatlısın. Peki bu ilk ilişkin mi? Yani nazik olurum, ama eğer ki ilkinse çok daha faz-"

"İlk değil, ama seninle ilk ol-olacağı için şu an ilk yaşadığım geceden çok da-daha fazla heyecanlıyım." dedim titrek bir sesle, düzensizleşmeye başlayan nefeslerim eşliğinde.

Düşüncelerimi ona ifşalayabildiğime göre ufak ufak ona alışıyordum. Ama omuzlarıma oturan bu heyecanın yükü asla geçmeyecek gibi yoğundu.

Kollarına abanarak sözlü bir cevap vermek yerine dudaklarımın üstüne kuş tüyü kadar hafif bir öpücük kondurduğunda, sıkıca boynuna doladığım ellerime abanarak yeterince yakın değilmişiz gibi onu kendime daha da yakınlaştırmaya çalıştım.

Göğüslerimiz aldığımız nefeslerle birlikte hareket ederken, alt dudağımı ağzının içine çektiğinde altında elektrik akımına kapılmışım gibi titredim.

Gözlerim sadece öpücüğünün dahi üzerimde yarattığı etkiyle ağır çekimde kapanırken dudaklarımı hareket ettirerek öpücüğüne karşılık verip üst dudağını sakince emdim.

Son derece nahif ve bir o kadar da tutkulu olan öpücüğümüzü sonlandırmadan tişörtümü çıkartmak için hamle yaptığında ona yardımcı olarak kollarımı havaya kaldırıp altında doğrulmaya çalıştım.

Tişörtümü sırtımın arkasından kurtardığı gibi başımdan ve kollarımdan sırasıyla çekip çıkarttığında saçlarım elektriklenerek alnıma geri döküldü.

Sırtımı hafifçe ayırdığım yatakla geri buluşturduğumda, gözleri çıplak tenime kilitli kaldı.

"Hasiktir... Tenin... Tanrım kaymak gibi." dedi derin sesi. "Bu ağzımı sulandıran süt beyazı tenini keşfetmek istiyorum güzelim." diye devam ettiğinde nefesim tekledi.

"Keşfet... Tenim dudaklarına mahkum olmaya hazır Taehyung... Be-ben bu anların hayaliyle yaşadım yıllarca."

"Ah neden daha önce bulamadım seni? Her şeyi bir kenara bırakıp anı yaşayalım ve artık hayallerini gerçekleştirelim." diye hırıltılı bir sesle homurdandı ve eğilerek ağzımın ortasına kaçamak bir öpücük kondurdu.

Diliyle dudaklarımı yalayarak çene çizgimden boynuma doğru kaydığında, sıcak ve ıslak dilinin dokunuşlarıyla boğuk bir şekilde inledim.

Yumuşacık pamuk gibi saçları dudaklarıma ve burnuma değerken derin derin nefesler çekerek o muhteşem saçlarının kokusunu ciğerlerime çektim. Kokusunu içime depolamak istercesine...

Bir dondurma gibi yaladığı tenimi, boynuma iz bırakmak istercesine dişleri arasında kıstırarak ezdiğinde sırtım yay gibi gerildi. Hassas derimi emerek orada bir süre oyalandıktan sonra dudaklarını aşağıya doğru kaydırdı.

Köprücük kemiklerimde bir süre oyalanıp göğüs uçlarımdan birinin etrafına diliyle görünmez daireler çizerken, hayalarım delicesine titreşti.

Kıvrak dilinin ustaca uyguladığı darbelere maruz kalan göğsüm gittikçe daha da sertleşirken, dişleriyle göğüs ucumu sıkıştırıp hafifçe çekiştirdiğinde genzimden derin bir haykırış yükseldi.

"Ahhh lütfen..." diye zayıfça mırıldandığımda, kıkırdayarak dişleriyle eziyet çektirdiği göğüs ucumu serbest bırakıp alnına dökülen saçları arasından gözlerime baktı.

"Sabret güzelim, çok güzel hissettireceğim sana..." dediğinde histerik bir şekilde güldüm. "Ficlerimden çıkmış gibisin, çıldıracağım."

"Eh okuyup geldim, hazırlıklıyım da denilebilir." diyerek bana göz kırptı ve yeniden işine geri döndü.

Kiraz gibi parlayan dudakları diğer göğüs ucuma aynı işkenceyi çektirdikten sonra tenime sürtünerek öpücükler kondura kondura göbek deliğime kadar indi.

Dili göbek deliğimin etrafında bir tur döndüğünde, kasıklarımı ona doğru itmekten kurtulamadım.

Elleriyle kalçalarımdan tutarak beni gerisin geriye yatakla buluşturup diliyle göbek deliğimi yaladığında hıçkırarak altında kıvrandım.

Kalbim ağzımda atıyordu ve gözlerimin önünde şimdiden yıldızlar uçuşmaya başlamıştı. Tanrım, rüyada gibi hissediyordum ama her şey gerçekti!

"Taehyung sadece... Ben... Benimle birlikte olup geri döneceksin değil mi?" diye sorduğumda, hızla dudaklarını göbeğimden ayırıp başını kaldırarak üstten bana baktı.

"Siktir, ben... Beni yanlış anlamanı istemiyorum. Eğer böyle düşünürsen asla yapmam. Ah siktir biz çok yeni tanıştık ve hemen böyle olunca... Bu şekilde düşünmen normal, özür dilerim Jungkook, ama öyle biri değilim ben cidden."

"Yani seni kullanıp atacağımı düşündün kesin, bu kadar hızlı olunca haklısın ama-"

Ensesinden yakaladığım gibi onu kendime doğru çekiştirip dudaklarımı dudaklarına bastırarak susturdum.

"Böyle düşünmedim. Seninle birlikte olmak isteyen benim zaten. Sadece belki biraz daha kalabilirsin ve vakit geçirebiliriz diye sormak istemiştim." Ellerimle yüzünü avuçlarımın arasına alıp parmak uçlarımla tenini okşarken dudaklarına fısıltımı bıraktım, bir an bile tereddüt etmeden.

"Oh güzel bebeğim benim, kalmak için çabalayacağım söz veriyorum. Ama gidersem... Benimle birlikte gelmeni istesem, gelir misin? Yani tüm masraflarını hallederim, yeter ki sen gelmek iste."

"Se-seninle ge-gelmemi mi istiyorsun? Las Vegas'a?"

Başını hızla olumlu anlamda salladı. "Evet. Yani temelli değil tabii, çekimlerim tamamlanana kadar sadece. Ama gelmek istemezsen anlarım, bana sorarsan gelmeni isterim, bencil davranmak gibi olmasın ama isterim yani."

"Gelmemi istersen, gelirim. Ben... Ben izin verdiğin her şekilde senin yanında olmaya hazırım."

**

Bölüm sonu :) Ay bir sevişemediler diyorsunuz dimi jsjjsjs 2 güne falan bitiriyorum belki yarın bitirmiş olurum bilmiyorum. Üst üste bölüm yazıp final yapacağım eheh.

Gelecek bölümde görüşmek üzere, sağlıcakla kalın. Seviyorum sizi <33

Instagram: Sevvyniz & Sevvy97 / Tiktok & Twitter: Sevvyniz

-Şevval


HOLLER AT ME • TAEKOOK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin