21

13K 1.3K 249
                                    

İçimi büsbütün dolduran aletiyle altında zevk terleri dökerken, soluk soluğa kalsam dahi cennetim olan dudaklarına dudaklarımı bastırdım.

Diliyle dudaklarımı yalayarak hızla ağzının içine çekip öpücüğüme tetikte bekliyormuş gibi karşılık verirken, dudaklarının arasına iniltilerimi bahşetmeye devam ettim.

Ağzım kapanmak bilmiyordu ve buna rağmen ağzımdan aldığım nefesler dahi yeterli gelmemeye başlamıştı. Ciğerlerim sıkışıyordu, o beni bitiriyordu. Ellerinde bitiyordum ve Tanrı şahit, bu muhteşem hissettiriyordu.

Kaşlarım ve gözlerim birbirine oranla seğirirken, terli saçlarımı yastığa sürtecek şekilde başımı oynattım altında.

Üstümde hoplayarak içime saplandığında kalçalarına doladığım ayaklarım sarsılıyor, ayak parmaklarım bükülüyordu.

Daha içime girmediği haliyle bile yükselişlere geçmişken, şu an adım adım uca yaklaştığımın farkındaydım. Ona dokunmak değil, sadece bakmak bile beni mahvederken, şu anda onu içimde büsbütün hissetmek... Ah Tanrım, eşsizdi! Ve bu an paha biçilemeyecek kadar hoştu...

Beni cayır cayır yakıyordu, kanım fokur fokur kaynıyor, kulaklarım şiddetle uğulduyordu.

Alnımdan süzülen ter damlacıkları birleşen dudaklarımızın arasında kayboluyordu.

Beni altında sektirdikçe duvara çarparak tok bir ses çıkartan yatak başlığı, iniltilerimize karışıyordu. Tenin tene çarpış sesi ise hepsine eşlik ediyordu.

Kokularımız tenimize işliyor, terlerimiz birbirine karışıyordu. Dudaklarımı ağzımı uyuşturana dek serbest bırakmasa da, yeterince iyi soluklanamadığımı fark ettiği evrede bana fırsat tanımak için dudaklarımızı ıslak bir sesle ayırdı.

Dudaklarımızın arasında salyalarımızdan bir köprü oluşurken, geri çekilmesiyle o da orta yolda kopmak zorunda kaldı. Dudaklarının sıcaklığını hava kaplarken, boğazıma kadar dayanacak şekilde sert soluklar çekerek şişen göğsüm eşliğinde ona baktım.

Görüş alanım gittikçe puslaştığı için gözlerimi kırpıştırmak zorunda kalıyordum. Kirpik diplerim ıslak, kirpiklerim birbirine yapışıp duruyordu. Gözlerimden ince ince yaşlar süzülüyor, kapanmak bilmeyen ağzımdan salyalarım akıyor ve hepsi terime karışıyordu.

"Güzelimmmm mmmh." Taehyung, boynuma süzülen terimi ve salyamı bir an bile düşünmeksizin yalayıp tenimin her bir karesini taçlandıran öpücükler kondururken altında hıçkırdım.

Aletim ortadan ikiye çatlayacakmış gibi zonkluyordu, baskı çok yoğundu ve üstümde zıpladıkça arada kalan aletim ezilerek canımı yakıyordu.

İçime o an öyle bir köklendi ki, beynime kurşun yemişim gibi sarsıldım. Kısık gözlerim karardı. Kaskatı kesilen bedenim kendini serbest bıraktı.

"Seni çok-çok ahhh-çok seviyorum." diyerek hıçkıra hıçkıra orgazm olurken, Taehyung uzanıp ıslak dudaklarını sırasıyla yanaklarıma, dudağımın kenarına, burnuma, çene çizgime, elmacık kemiklerime ve gözlerimi saklayan gözkapaklarıma dudaklarını bastırdı.

Saniyeler sonrasında, ılık sıvısını içimde hissettiğimde, "Ben de sana feci şekilde vuruldum güzelim ohhhh." dedi inleyerek son damlasına kadar içime boşalırken üstümde kontrollü şekilde hoplamaya devam ederken.

*

Omzuma ıslak dudaklarını bastırdığında huzur içinde başımı boynuna iyice yasladım.

Seksten sonra duş almaya bile üşenmiştik. Her ikimiz de yorgun ve uykusuzduk, üstelik o ekstra yol yorgunuydu.

Ellerini çıplak karnıma sıkıca dolamış, sırtımı göğsüne yaslayacak şekilde beni yakınında tutuyordu.

Bacaklarımız birbirine kenetliydi. Benimse ellerim onun kollarındaydı. Damarlı, ince, uzun, kemikli parmaklarını, parmak boğumlarını okşuyordum.

"Neden daha önceden tanıyamadım seni?" diye fısıldadı sıcak nefesleri saçlarımı sıyırıp geçerken.

Başımı göğsünde hafifçe hareket ettirerek, boynumun el verdiğince ona bakmaya çalıştım. Başımı çevirmemle alnıma dudaklarını bastırması bir olduğunda, öpücüğünün etkisiyle tenim karıncalandı.

"Şimdi kollarının arasındayım ya... Önemli olan bu." dedim, sesim fısıltıdan öteye tırmanamadı. Seks boyunca fazla inlemiş ve çığlık atmış olmalıydım.

"Sen de kayboldum Jungkook, bana ne yaptığını bilmiyorum ama iyi ki yaptın. Hep kollarımın arasında kal." dedi burnuma dudaklarını bastırdıktan hemen sonra.

Yavaşça kollarından tutunarak ona doğru dönmeye kalkıştığımda, kollarının arasında kalan bedenime izin verip bana yardımcı oldu.

Kollarımı kaldırıp boynu ile yastığı arasından geçirerek ensesine sıkıca dolayıp dudaklarına ıslak bir öpücük bıraktım.

Tam o sırada telefonu çalmaya başladığında bir kez daha uzun bir öpücük kendisi dudaklarımın ortasına bırakıp başını hafifçe geri çekti.

Buraya geldiğinden beri defalarca telefonu çalmıştı. Sevişirken bile bir kaç kez çalmıştı ama bakmamıştı.

"Bak artık istersen." diye mırıldandığımda, başını olumlu anlamda salladı. "Benim menajerdir kesin." dedi kıkırdayarak burnunu burnuma sürttü.

Boynuma dudaklarını bastırdıktan sonra yavaşça ellerini belimden ayırarak kalkmak için hamle yaptı.

Ensesindeki ellerimi çekerek ona kalkması için müsaade ettiğimde, zemine fırlattığı pantolonunu eğilip aldı ve cebindeki telefonunu çıkartarak yanıma geri döndü.

Yatağa sırtüstü uzanıp beni kolunun altına alacak şekilde göğsüne yasladığında tenini öptüm.

Telefonu açıp kulağına yasladığında, telefonun diğer ucundan tok bir ses telaş içinde bağırdı.

"Taehyung neredesin ne yapmaya çalışıyorsun Tanrı aşkına? Telefonlarına neden bakmıyorsun?!"

"Müsait değildim, sana haber vermeden Kore'ye gelmek zorunda kaldım çünkü sana söylesem engel olmaya çalışacaktım, James ile konuştum ben. Bir kaç gün çekimlerimi erteledi, hallettik aramızda, yakında döneceğim ayrıca."

Saçlarımı okşayarak konuşurken o derin sesiyle kalbim pır pır etti.

"Kore'ye döndüğünü biliyorum! Asıl olay o değil zaten! Havaalanında biriyle öpüşmüşsün ve görüntüde sen olduğun açık ve net belli, ajans ağzıma sıçıyor, senin ihmalkârlığın yüzünden kabak bana patladı. Görüntüyü sızdıranları bulmaya çalışırken haber delicesine yayıldı ve sen saatlerdir bana geri dönmüyorsun!"

Hızla Taehyung'un göğsünden kalkıp telaş içinde ona baktığımda bana çarpık bir şekilde gülümseyip başımı okşayarak yeniden göğsüne uzanmamı sağladı.

"Yarın evimin bahçesinde basın toplantısı yapacağımı bildir. Ajansı ben hallederim."

**

Bölüm sonu :)

Bir sonraki bölüm finalle geliyorummm. Ağğğ bir bebeğim daha bitiyooor, darısı diğer bebeklerimin başına.

Final bölümünü de gün içerisinde yazdığımda yayınlayacağım. Final bölümünde görüşmek üzere, sağlıcakla kalın. Seviyorum sizi <33


HOLLER AT ME • TAEKOOK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin