GİRİŞ

18 1 0
                                    


Merhaba!Bu yayınlayacağım ilk hikayem olacak,umarım bu süreçte beni yalnız bırakmazsınız.Güzel bir kurgu olacağını düşünüyorum,sizleride seviyorum görüşmek dileğiyle!

Keyifli Okumalar!

GİRİŞ

Eylül hayatından pek de memnun olmayan bir kızdır.Okula sadece devamsızlık olmasın diye gider.Eylül ne zaman annesine veya okul arkadaşlarına bir soru sorduğunda cevabı tersliyerek alır,bu da eylül'ü üzer.Fakat bir gün Eylül için bir ışık belirir.Ama bu ışık diğer ışıklardan farklı bir ışıktır.

İşte,herşey o gece başlar..

Bir karanlığın ortasında bir ışık."Göklerdeki yaz"

Eylül yatağında düş kurarken gözünde canlandırır herşeyi,güzel bir yaz geçirmeyi,güzel bir tatil yapmayı ve en önemlisi mutlu bir hayat sürdürmeyi.

Göklere kadar çıkmayı kim istemezki.Ama Eylülün'ki gerçek oldu,bu Eylül'ün hikayesi.

Bu tutunmaya çalışıp da tutunamayanların hikayesi.

Bu tüm gençlerin,tüm çocukların hikayesi.

Bu bir yaz hikayesi.


 Hikayemin ilk girişini bitirdim kısa ve öz bir giriş olmasını istedim.Umarım beğenmişsinizdir,şimdi 1. bölüm için sabırsızlanıyorum.

Birinci bölümü girişe benzemiye bilir şimdiden söyleyeyim.

Ama beğenmeniz benin için çok iyi olur,yorumlarınızıda belirtirseniz sevinirim.

Hoşçakalın!

GÖKLERDEKİ YAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin