Sıradan Bir Gün
Ben Eylül 14 yaşındayım genelde pek fazla arkadaşım yoktur,ama köpeğim vardır.
Koltukta kitap okuyordum,kitabın bi cümlesine hayran kalmıştım tamda fotorafını çekiyim derken Roxy üstüme atladı."Roxy dur oğlum" sanırım mama istiyordu.
Mamasını vermek üzere mutfağa gittim,bir tabak mamayı önüne koydum.
Okul saatim yakalşıyordu hazırlanmak üzere odama gittim,annem "Eylül hadi hazırlan geç kalacaksın" dediğini duymuştum,sanki hazırlanmıyordum.
Giysilerimi giyip saçımı topladıktan sonra dışarı çıktım,her zamanki gibi yürüyerek gidiyordum,şu okula bi servis yapsalar şaşardım zaten.
okula vardığımda çantamı koymak üzere sınıfa girdim.
Sınıfa daha üç kişi gelmişti üçünçü gelen bendim.Bir süre sonra zil çaldı,öğretmenlerimizin gelmesi üzerine öğretmen zili de çaldı.
ilk dersimiz türkçe idi,bazı sorular vardı onları cevaplıyorduk.Bir soru vardı ilgimi çekti soru ise şöyleydi "Mutlu olmak için ne yaparsınız?" kendimce öğretmenime parmak kaldırdım,"Evet Eylül,seni dinliyoruz" dedi öğretmenim,bense şöyle karşılık verdim "öğretmenim benim için ilk mevsimimiz yaz olmalıdır,bana göre yaz mevsimi beni en iyi nitelendiren mevsimdir,zaten bir çok insan bu mevsimde mutlu oluyor,tatilinden tut dondurma yemeye kadar güzellikleri vardır" dedim, resmen içimi dökmüştüm sınıfa "Hm böyle düşünüyosun demek,güzel" dedi öğretmenim.
Zil çaldı teneffüs olmuştu diğer arkadaşlarım konuşmamı çok beğenmişlerdi.
Üç tane derse daha girmiştik ve öğle yemeği.Yemekhaneye doğru ilerlediğimde kafamı gökyüzüne çevirdim,beyaz ve mavi, bulutları ve gökyüzünü tanımlıyordu.
Yemeğimi yedikten sonra sınıfa girmiştim diğer ders için kitaplarımı çıkarmıştım ve en nefret ettiğim ders vardı,matematik.
Zil çaldı ve öğretmenin gelmesini beklemiştik sınıfça.Ders de sadece uyuyordum,başım çok ağrıyordu.Zil çaldı ve iki ders sonra eve gitmek için evin yolunu tuttum.
Eve gelir gelmez yatağıma girdim.Bir iki saat uyumuşum bana da babam söylemişti.
Akşam yemeğinde pek fazla bir şey yemedim,direk odama gittim.Işıkları yakmadan yatağıma sessizce sokuldum.
Öyle aya bakıyordum,sessizce,hayal kura kura.
İçimde saklı bir sürü hayal vardıki bunları dışarı nasıl atacağım hakkımda hiç bir fikrim yoktu bende diğerleri gibi kitap mı yazsam diye düşündüm ama pek de iç açıcı gelmemişti.
Ve yarını beklemek üzere uyudum.
Ağağağ ilk bölümü bitirdim nasıl buldunuz ikinci bölüm yarın yazmam muhtemel.
umarım birinci bölümü beğenmişsinizdir.Görüşmek üzere!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKLERDEKİ YAZ
FantasyEylül 14 yaşında bir kızdır.Fakat hayatından hiç de memnun değildir,ama o sadece Roxy adında bir köpeğini sevmektedir.İşte o gün gelir ve Eylül'ü güzel günler bekler,ve herşey o gece başlar "tutunamayanların gecesi..." Eylül dünyalar arası geçiş yap...