2.BÖLÜM

17 0 0
                                    

                                                                                     Sırlar Ve Gizemler

Hepinize bomba gibi bir günden merhaba.İkinci bölüm için sabırzızlanıyorum,ve uzun bir bölüm düşünüyorum.Neyse fazla uzatmaya gerek yok)):


Gözlerimi açtığımda odadan sızan güneş ışığı,gözlerimi kamaştırıyordu.Yatağımdan kalkıp nevresimimi düzenleyip kahvaltı için aşağı indim.Masa bana bakıyordu ben masaya bakıyordum,masa bom boş hiç bişey yoktu,normalde böyle olmazdı.

Bir şeyler hazırlamak için buzdolabını  açtım,dünden kalma sandiviçim vardı,onu almak için elimi uzattığımda bir ses duydum.

Koridora doğru ilerlediğimde, ses kesilmişti.Tekrar mutfağa ilerledim.Sandiviçimi yedikten sonra hazırlanıp okula gittim.

Bugün okul bana pek tenha gelmişti,nedenini pek anlayamadım.Sınıfa gittiğimde ise ilk gelen bendim, evet yanlış duymadınız sınıfa ilk gelen bendim.Bu durum beni şaşırtmıştı çünkü genelde ilk gelen ben olmazdım.

Zil çaldıktan sonra sırama oturup öğretmeni bekledim.Teneffüs olup dışarı hava almak için çıktım beklenmedik anda karnıma bir ağrı girmişti ama geçici desek daha mantıklı olur. Karnımın ağrısı geçtikten sonra lavaboya gittim.Sadece üç ders kadar böyle idare edebildim öğretmenimden izin alarak evin yolunu tuttum.

Bugün bana çok tuhaf gelmişti, nedenini bende bilmiyordum.Azıcık kestirmek istedim ama uykum gelmiyordu.

Bir ses duymuştum,bu aynı sesti.Koşa koşa sesin geldiği yere doğru ilerlediğimde şok oldum.

Büyüleyici bir kitap tam karşımdaydı,kapaktan anladığım kadar içide muhteşem ötesidir.Kitaba doğru yaklaştığımda parlıyordu.Çok göz alıcıydı, dokunmak istedim ama korkuyordum, ya bir şey olursa. Saçmalama Eylül bir kitap sana en fazla ne yapabilirdi ki.Bir adım attığımda annem sesleniyordu, "Eylül, Roxy'nin mamasını ver" dediğini duydum. Gözüm kitapta, arkam adımlarımda idi.

Roxy'nin de mamasını verip, dışarı çıktım tenha bir yer bulup düşündüm. Bunlar neyin nesi idi bunlar gelecekten bir tür habermiydi yani, ağaçlara bakıp düşündüm. Bir süre sonra bir çocuk bana yaklaşıyor idi, saçları sarı ve kıvırcık bir çocuk  yanıma geldi "Ne için oturuyorsun burada, yırtıcı hayvanların yaşadığı yere yakın buralar, dikkatli ol bence." dedi çocuk. Bende şöyle karşılık verdim "Uyarın için teşekkür ederim, tenha bir yer seçmek için buraya geldim aslında düşünmek içinde diyebiliriz" diye söyledim, pek de iç açıcı gelmedi aklıma geleni söyledim.

Yerimden kalkıp eve gitmek üzere yürüdüm hem yürüdük hem sohbet ettik, "İsmin ne?", "Eylül", diye mırıldandım. "Peki senin?", "Can" diye mırıldandı oda.

Eve geldiğimde "Görüşürüz!" dedim istemsizce oda "Görüşürüz!" dedi. Evin dışından odama baktığımda penceremden sarı ışıklar geliyordu durumu anlamak için hemen eve girdim. Odama doğru ilerlediğimde o kitabı gördüm, muhteşem ötesi olan kitap.


Vee bölüm sonu 3. bölüm nasıl olacak sizce merak eden varsa yorum eklesin 3. bölümde tekrar görüşeceğiz. Hoşçakalın!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 05, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GÖKLERDEKİ YAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin