𝘾𝙖𝙥 6

95 7 4
                                    

Acasa m am pus pe pat,incercand sa nu par destul de suparata. Anastasia era in camera ei iar Niku era în bucatarie.

Niku: Bianca,haide la masa,dar cheam-o si pe Anastasia.

M am dus in bucatarie punandu-ma pe scaun.

Bianca: Anastasia,hai jos! Tip eu cat sa ma auda.
Niku: Asta puteam sa fac si eu...Eu m-am referit sa mergi la ea sus!
Bianca: Mai ai si pretenții,spun eu ridicandu-ma de pe scaun.
Niku: Unde te duci??
Bianca: Undeva,te interesează?
Niku: Ce ai? De ce te comporti asa?
Bianca: Niciodata nu mi-am dorit sa spun asta,dar vreau sa luam o pauza,s-au întâmplat prea multe! Am inceput sa aud ca mergi cu diferite fete pe afara,daca te-ai saturat de mine, spune-mi! Spun eu ieșind pe ușă indreptandu-ma spre un parc.

Perspectiva Anastasia

Am auzit cearta dintre  Bianca si Niku, dar nu voiam sa ma bag,asa ca am continuat sa stau in camera mea.

Il vad pe Niku deschizând usa spunandu-mi:

Niku: Anastasia...vrei sa mananci? Spune el destul de deprimat
Anastasia: Imi pun eu de mâncare,tu incearca sa o împaci pe Bia,este destul de suparata din cate am auzit..
Niku: Are nevoie de o pauza,o las puțin...
Anastasia:Bine...
Niku: Nu ai vrea sa dormi in aceasta seara la o prietena? Am auzit ca vrea Gratiela sa dormi la ea, spune el zambind.
Anastasia: Da,ma duc intr-o jumatate de ora la ea.

Acesta închide usa,lasandu-ma singura in camera.

Perspectiva Niku.

M-am dus in bucatarie, punandu-ma pe un scaun,gandidu-ma ce sa fac in legătură cu Bianca. O vad pe Anastasia coborand cu bagajul ei.

Niku: Pleci?
Anastasia: Da..
Niku: Bine,sper sa te distrezi,pa..
Anastasia: Pa,spune aceasta inchizand iesind pe usa.

După cinci minute,apare bianca,ma ridic si am dat sa o iau in brațe, dar aceasta ma respinge.

Perspectiva Narator.

Bunaa,am revenit din nou,m-am apucat iar de carte,de acum voi scrie la aceasta carte🙏

𝑫𝒊𝒏𝒄𝒐𝒍𝒐 𝒅𝒆 𝒔𝒄𝒆𝒏𝒂|| 𝒆𝒍𝒏𝒊𝒌𝒖Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum