𝘾𝙖𝙥 8

81 6 2
                                    

Perspective Narator.
Mai sunt trei capitole si se termina cartea,si in primul rand vreau sa îi multumesc prietenei mele Iulia angelsenergy__ ! Fara ea cartea nu era publicata. Îi multumesc si Adrianei YNYAdri pentru toata sustinerea ei prezența mea in capitolele ei. Urmează o carte cu Iulia si Mgk pe care o voi posta astăzi cel mai probabil si cea cu Aron va intarzia putin. Lectura placuta in continuare 💫🙏.

Perspective Adriana. YNYAdri
Astazi e o zi foarte importanta,mai exact e ziua in care o vad ultima data anul acesta pe Bianca. O sa ma mut in Anglia pentru a studia acolo,insa  nu stau mult acolo. Stau undeva la un an jumatate. Cu sebi nu stiu ce sa fac,incerc sa il conving sa vina cu mine doar ca nu imi merge.
-Haide Sebi,stam doar un an jumatate acolo...
-Adri...o sa imi fie dor de prietenii mei..
-Si mie o sa imi fie dor de prietenii mei,dar fa asta pentru mine,te rog.
-Bine Adriana.
Stiam ca l-am enervat deoarece nu imi spune mai deloc ,,Adriana,,.
Parintii mei stiu ca plec,doar ca tata nu  prea a fost de acord cu asta asa ca mi-a luat ceva timp sa il obisnuiesc cu ideea ca voi pleca din tara un timp. Mama mea nu a avut nimic in potriva deoarece stie ca sunt fata buna și ma tin de promisiuni.
Am pornit impreuna cu Sebi la Bianca si Niku pentru a ne putea lua la revedere de la ei.Bat la usa și imi răspunde Bianca.
-Buna...am venit sa ne luam la revedere de la tine si Niku...
-Buna,a da..am uitat ca pleci.. spune ea si ma ia in brațe.
Ne-am luat la revedere si de la Niku si am plecat spre casa sa ne facem bagajele. Zborul era la ora 4:00 asa ca ne-am culcat mai devreme pentru a putea fi odihniți.

𝑫𝒊𝒏𝒄𝒐𝒍𝒐 𝒅𝒆 𝒔𝒄𝒆𝒏𝒂|| 𝒆𝒍𝒏𝒊𝒌𝒖Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum