Perspectivă Aurora
Bună sunt Aurora am 17 ani și sunt clasa a 11-a, la liceu o duc bine să zicem sunt mai rebelă de fel însă tot am medii mari, îmi plac petrecerile, sunt o fire sociabilă însă am prieteni cam puțini din cauza că eu nu tolerez de loc minciuna și decât să am o grămadă de prieteni care să fie falși mai bine am puțini dar loiali ,părinți mei sunt foarte permisivi cu mine pentru că am și eu o vârstă și înțeleg cum e la 17 ani bine sunt permisivi până într-un punct vă da-ți seama ,la rândul meu ca orice fata am și un iubit care putem spune că este trapper ,e înalt are ochi verzi și e blonduț ,dacă nu v-ați dat seama este Sebi sunt împreună cu el de ceva timp dacă vă întrebați da sunt geloasă și pot spune că într-un mod mai neenervant știe că sunt geloasă și nu încearcă să nu mă provoace , sunt destul de înaltă pentru o fată am 1.70 având în vedere că și Sebi e super înalt aproape 2 metri ,dacă va întrebați nu ,nu am părul blond cum a spus el că îi place la o fată însă ce mai contează.Perspective Bianca.
Am mers la concertul de ziua lui Aron, dar,pe langa asta,urma sa fie ziua lui Niku,insa nu stiam ce cadou ii puteam oferii. Timpul petrecut la ziua lui Aron a fost unul destul de placut,a fost o atmosfera pe placul meu. Îl vad pe Niku indreptandu-se spre mine
-Cum ti-se pare aici? Spune el si imi zambeste.
-E super frumos.
Am mai stat puțin de vorba,si am plecat acasa.Dimineata m-am trezit destul de agitata, trebuia sa fac o grămadă de lucruri. M-am trezit,i-am făcut mancarea preferată a lui Niku,si am plecat repede spre mall in cautarea unui cadou. L-am sunat pe Cipi,pentru a ma ajuta:
-Buna,spun eu grabita
-Buna,merg intr-o ora sa il i-au pe Niku de acasa si sa mergem la studio,ca sa ai timp impreuna cu Sabina si restu sa pregatiti tot,spune Cipi destul de fericit.
-Bine, mulțumesc mult!.
Am inchis apelul si am fugit spre un magazin de aidasi,si la un magazin de lantisoare.Perspective Niku.
M-am trezit fara Bianca în pat,m-am gandit ca este in bucatarie,insa nu era nici acolo. Am sunat-o si mi-a raspuns.
-Alo? Buna,unde esti? Spun eu curios.
-Buna,sunt la mall,intr-o ora vine cipi sa mergeti la studio.
-Bine..Dar vreau sa te vad...
-Vin si eu imediat. Spune ea grabita.