Yıllar önce tanrıya zachrothlar adlı ırkın lideri karşı geldi ve bu yüzden tanrı onları ceza olarak dünyaya sürgün etti. ZACHROTHLAR: zachrothlar şekil değiştirme ve dönüştüklerinin fiziksel güçlerini alma özelliğine sahip bu yüzden dünyada kolayca uyum sağlayabildiler ama bu özellik 200 yılda yalnızca 1 kere değiştirebiliyorlar fakat kendi görünüşlerine istediği zaman dönebiliyorlar tabii bu da onlar için intihar denilebilir. zachrothların kimi bir insan kimi herhangi bir hayvan formunda yaşamına devam etti fakat bazıları rahat durmadı ve insanlara kendi görünüşünde saldırdı ve tabiki zachrothlar daha güçlüydü tanrı bu yüzden adalet sağlanması adına insanlara elçiler yarattı fakat bunlar ölümsüz değildi her 1000 yılda 1 onlar öldükten sonra onların kanında herhangi biri onların gücünü elde ediyordu.SHADOW: ilizyonlar yaratabilmek ve bunları sanki gercekmiş gibi kontrol edebilmeye yarar.
ELEMENTALS: 4 elementi kullanabilmeye yarar. (ateş,su,toprak,hava)
CONTROL: birşeyleri aklıyla fiziksel temas kurmadan oynatabilme yani telekinezi ve geleceği görmeye yarar.
NATURE: canlılarla konuşup onları kontrol edebilme ve doğayı kontrol edebilme yeteneği verir.
Tanrı elçileri yarattı ve dünyaya gönderdi. Elçiler 4 kişiden oluşmaktaydı ve insanlara saldıran zachrothların üstesinden geldiler. zachrothlar neredeyse yer yüzünden silindi. Fakat Zachrothların kralı kral kyron ve ırkının bi kısmı yaşamaya devam etti. Kyron intikam yemini etti. Kyron bir kılıç icat etmişti bu kılıç öldürdüğü kişinin güçlerini alabilen bir kılıçtı. yani 4 elçinin gücünü alabilecek ve öldüren kişinin güçlere sahip olabileceği bir kılıçtı. fakat gücü almak o kadar kolay değildi bir fedakarlık yapması gerekiyordu. Kyron ordusunu topladı ve her şeyini feda ederek elçilere saldırdı tabiki de elçiler o sırada habersizdi. Ve kyron shadow elçisinin göğsüne o kılıcı sapladı ve gücünü aldı. Elçiler neye uğradığını şaşırdı ve direkt saldırıya geçtiler. Zachrothlar vs 3 elçi ve insanlar büyük bir savaşta büyük kayıplar verdi. controlun sahibi kral kyronla büyük bir kapışmaya girdi. Tabiki de control fiziksel olarak daha güçlüydü bu sebeple kral kyron orada can verdi. En azından elçiler öyle biliyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heroes Of Humanity
FantasyTanrının adaleti sağlasın diye gönderdiği elçilerden birinin gücüne sahip olan başrolun başından geçen olaylar ve yan karakterler