Çok garip bir duyguydu, önceden de dediğim gibi hiç aşık olmamıştım. Ve bir erkekle buluşmaya gidiyordum delirmiş olmalıydım. Hala vazgeçme şansım vardı ama ben vazgeçmedim gerçekten bir şeylere başlamanın vakti gelmişti artık beni çok seven erkek olmuştu fakat ben korktuğum için hiç birisiyle çıkmamıştım. Çünkü doğru erkeği ve benim seveceğim birini istiyordum yeni birisini çok mu şey istiyorum ? Şuan mert bana sadece yakın arkadaş gibiydi sevgili olma gibi bir düşünce hiç aklımdan geçmemişti. O gün de donup kalmamın sebebi bir erkekle tanışacak olmamdı. Dolabımı açtım ne giysem diye düşünmeye başladım bugün özenli ve güzel görünmek istiyordum çünkü ilk defa kendi isteğimle birisiyle buluşucaktım. En sevdiğim ve beni en güzel gösteren çiçekli kırmızı elbisemi giyip saçlarımı ördüm ve artık hazırdıım !! Mertin aramasını beklemeye başladığım sırada telefonum çaldı "Hazırsan ben kapının önündeyim." dedi "Geliyorum" deyip hızlıca merdivenlerden indim. Ve o güzel arabasıyla beni bekliyordu Kumral saçları rüzgardan savruluyordu güneş gözlüğünden görünen o yeşil gözleri ... Merte doğru yürümeye başladım selamlaşıp "Hadi gidelim" dedim. Müziğin sesi beni benden almıştı ikimizde anlamsızca gülüyorduk. Ama çok eğleniyordum daha arabadayken alışveriş merkezini düşünemiyorum. Gidene kadar hiç konuşmamıştık sadece anlamsız gülüşmeler vardı. Sonunda gelmiştik otoparka arabayı park etti kapımı açtı çok zarifti. Bu huyunu beğenmiştim. Girişe doğru yürümeye başladık. Sinemaya katına tam çıkacaktık ki bir kız yanımıza geldi daha doğrusu Mertin yanına... Kız çok rahat bir şekilde Merti gördüğüne şaşırıp boynuna atladı garip bir şekilde olanları anlamaya çalışıyorum. Mertte bana bir o kadar garip bakıyordu. Kız Merti tam öpecekti ki Mert buna izin vermedi. Aslında beni ilgilendirmezdi belki yüzümü öyle gördüğü için öptürtmemişti kendimi suçlu hissetmiştim onların yanında. Kızla Mert konuşmaya başlamıştı. En sonunda nihayet kız gitmişti. Özür dilercesine bana bakan Merti gördüm omuzlarımı silktim. Yürümeye devam ettik. sinema katına gelene kadar ağzımı açmamıştım hala yaşananların etkisindeydim. Film seçicektik mecbur konuşmak zorundaydım. "Bu olanları konuşucaz " dedi. Bir anlam veremedim bana açıklama yapmak zorunda değildi hem ben kimdim ki ? "Açıklama yapmak zorunda değilsin" dedim. "Zorundayım" dedi donup kaldım. Bilim kurgu filmine biletimizi aldık mısırlarımızla birlikte salona doğru yürümeye başladık. Lanet Olsun ! Koltuklar birleşikti ne yani şimdi ikimiz yan yana bir koltukta mı oturucaktık ?! Derken oturmuştuk bile film başlamıştı çok güzeldi ta ki ben filmde uyuyana kadar. O kadar güzel uyuyordum ki fakat biri beni dürtüklüyordu uyandığımda Mert bana gülerek bakıyordu. Kahretsin ! Film boyunca Mertin omzunda uyuyakalmıştım. Gülerek "Günaydın" dedi. Bu benide güldürmüştü. Çok mahcup olmuştum "Özür Dilerim" diyebilmiştim. "Önemi yok ben seni izlerken çok eğlendim" dedi. Bu söz yanaklarımın kızarmasına sebep olmuştu hafifçe gülümsedim. Bir süre sonra yemek yemeye başladık. Ve hiç beklemediğim biran da Mert konuyu açtı. "Şeyy o kız benim eski sevgilim oluyor , ve hala beni seviyor ama ben ondan ayrılalı uzun bir süre oldu seni yanımda görünce çıldırdı. Sevgilimsin sandı. Onun için kusura bakma" dedi. Evde ki o düşündüğüm soru aklıma geldi demekki biz sevgili değildik. "Peki" diyebildim. "Artık gidelim mi ? " dedim. Bu soruma bozularak "Tamam." dedi. Yol boyunca hiç konuşmadık eve geldiğimizde "Bugün için teşekkür ederim " dedim. "Önemli değil , bir daha tekrarlamak isterim deyince yüzüm gülmüştü. El sallayıp eve gittim.Ve bugünümde böylece bitmişti.