Sıradan Gün

58 1 0
                                    

Sabah olmuştu yüzüme vuran güneş ışığıyla uyandım telefonuma baktım arayan yoktu. Bugün öbür günlere göre çok sıradandı yapıcak birşey bulamıyordum en sonunda İremi aramaya karar verdim. Meşguldü çünkü o da beni arıyormuş. "Alo canım nasılsın? " dedi. "Eh işte sıkılıyorum" dedim. "Bugün Mert ve ben plaja gitmeyi düşünüyoruz istiyorsan sen de gel diyecektim" Merti göreceğim aklıma gelince gülümsedim. Çünkü İremden sonra en yakın arkadaşımdı. "Olur" dedim. Ne zaman gideceklerini söyledi ve telefonu kapattı. Her zaman ki gibi ne giysem diye düşünmeye başladım elbise giymekten bıkmıştım artık bugün yırtık kot pantolon üstüne siyah bluz giyip saçlarımı açık bıraktım. Bikinilerimi de içime giymeyi unutmamıştım. Ardından telefonum titremişti Mert -Geliyor musun ? yazmıştı. -Eveeet benden kurtulamadın. diye cevapladım. Ardından -Kurtulmak isteyen yokki zaten yazdığını gördüğümde yüzüme bir sıcaklık yayıldı. Evden çıkıp arabama doğru ilerleyip plaja doğru yola koyuldum. Plaja geldiğimde gözlerimle İremi aradım oradalardı. İrem önce gülümseyip sonra koşarak boynuma atladı. Gülümsedim. Mertte gelip sarıldığında yüzüm kızarmıştı bile.. Şezlonga doğru uzandım Mert denize doğru gidiyordu mavi şortu ve kaslarına bakmadan duramıyordum. İremden arkadasından denize girdiler çok güzel bir gündü. Yatıp kestirdim. Uyandığım zaman bizimkiler voleybol oynuyorlardı. Mert gelip elimden tuttu "Hadi bize katıl" deyip beni ayağa kaldırdı. Voleybol uzun süre oynadık hepimiz terlemiştik. Denize doğru atladık. Mert beni sırtına alıp denize attı gülmeye başladık. Çıkıp kurulandık İrem "Benim gitmem lazım" dedi. "Tamam canım sonra konuşuruz ozaman" dedim Mertle kalmıştık "Ne yapmak istersin? " dedi "Bizde mi gitsek çok yorgunum " dedim " Bana uyar" dedi Yola koyulduk. Evin önüne geldiğimizde kapımı açtı çıkıp teşekkür ettim Ve yanağına bir öpücük kondurdum. Bunu yaptığıma inanamıyorum Koşarak ordan uzaklaştım ama bu sefer yüzü kızaran sadece ben değildim...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 21, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İLK AŞKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin