A fájdalmas valóság
Amikor minden elsötétült,a fülemet gyerekkacajok ütötték meg. Majd minden elfehéredett és egy ismerős faluban találtam magam. Elfogott a félelem és az utálat,és megpillantottam azt amit azt hittem,végleg lezártam magamban. Próbáltam küzdeni az érzelmeimmel de azok felülkerekedtek rajtam. A sírás kerülgetett, de mielött bármit is tettem volna, minden kitisztult és Nigthmare unott arca tárult elém. Lassan felültem és fejemet fogva próbáltam felülni. De amikor a feljebb csúsztattam a kezem,az valamiben megakadt. Végig tapogadtam a különösen hegyes és hosszú dolgot amint realizálódott bennem a dolog.
-Mit műveltél? kérdeztem idegesen az elöttem álló csontváztól,aki csak furcsálva nézett viszza rám.
-Én nem csináltam semmit, csak visszahoztalak titeket az életbe..amugy meg szívesen!-H hogy minket? kérdeztem értetlenül mire valaki megszólalt mögülem.
-Ejha,nem hittem volna hogy újra ebben a testben leszek.mondta nevetve mögöttem..
-Zora?!
pattantam fel és rohantam oda hozzá.
-Uhh Penny, megint úgy nézel ki mint....akkor.
Mondta elhaló hangon,mire mindketten lehorgasztott fejjel bámultunk magunk elé.
-Tudom,de ez most más lessz!
-Huh?!
-Most mi leszünk akik porrá változtatunk mindenkit! mondtam teljesen kikelve magamból.
-Hugi, minden.. oké? Valami folyik a szádból.
Mondta majd a mutató ujjával az említett területre mutatott.
-H hogy mi? húztam végig az ujjam mite éreztem az említett anyagot.
-Ez újj dolod.
Mondtam majd elegánsan megtöröltem a szám a ruhám ujjával, mire csak fintorokat kaptam.
-Ha befejeztétek a baromkodást akkor ideje lenne munkához látni,elvégre a star-sansek nem pusztulnak el maguktól!mondta nightmare mire egy portálszerűség nyílt meg előttünk.Sziasztok srácok!👋 Itt a legjobb barátotok Azura! Remélem tetszett ,és sajnálom hogy ilyen rövid lett. De megint sikeresen haladtunk előre a storiban,és sok dolog derült ki. Na de mind1. A kövi részben tali. Legyetek elszántak!❤
Pussszancss😘
KAMU SEDANG MEMBACA
Értünk teszem!
FantasiNa szervusztok srácok! Már megint nem bírtam magammal és kreáltam egy új storyt. A story a másik könyvem a Hearttale után játszódik és az Underversebe is belenyúlik imitt-amott.Az auk nem saját karakterek!Az enyémeket jelölni fogom.Nem spoilerezek...