At 11Pm
"အိုပါးရေ အိုပါးတော်ပီလေ"
"နေပါအုံး ဘယ်လိုဖြစ်လို့လဲ ဒါလေးသောက်တာကို မူးစရာလား "
"အိုးပါးနဲ့ဘေဘီ ကိစ္စလေးတွေရှိတယ်လေ"
"ဘာ မင်းနဲ့ငါ ဘာကိစ္စရှိလို့လဲ"
"ဟာ အိုပါးကလဲ လာမရစ်နဲ့ကွာ မူးရင်လဲဘေဘီဟိုရောက်မှအမူးပြေအောင်လုပ်ပေးမယ်လေ နော် နော်လို့...."
"ငါမမူးပါဘူးဆို သွားရင်သွား မသွားရင်ငါ့အဆိူးမဆိုနဲ့နော် ဒီမာထပ်အလုပ်မလုပ်နိုင်အောင် လက်စဖျောက်ပလိုက်မယ် သွားစမ်း"
ကောင်မလေးထွက်သွားပြီးထိုအခါမှ
မှhoseok
"မင်းကလဲဖြေးဖြေးပေါ့ အရင်ကကျအိမ်မခေါ်ယုံတမယ်ကို""ဒီနေ့ဒီမာလူအရမ်းများတော့အာရုံနောက်နေလို့"
_______
ထိုစဉ်ဘေးချင်းကပ်ဝိုင်းမှ...
"ဟဲ့ရောင် သားကြီးတို့ချကွာ ငါရှင်းမှာနော်""အမယ် သာယာလှချည်လား"
"သာယာဆိုငါဘဲတစ်ေပွဆီက ဒီနေ့နိုင်လာတယ်လေ နာမည်က ချွဲမင်းဆူဆိုလား နိုင်တာအချီကြီးနော် ကားတောင်ပြန်ပါမသွားဘူး ဒါတောင်အကြွေးကျန်ခဲ့သေးတယ် "
"အက်တာေလာက်ေတာင်လားကွ အဲ့ဘဲက အေးဆေးဖြစ်ရဲ့လား"
"စိတ်မပူစမ်းပါနဲ့ကွာ ငါသိရသလောက်က အက်ဘဲကြီးက ဆော်ကြီးတစ်ပွေရှိတယ်တဲ့"
"စပွန်ဆာလား"
"အေးစပွန်ဆာပေါ့ကွ Jeon groupရဲ့ဘွားတော်ကြီးလေ သူတို့ကစောက်ရမ်းချမ်းသာတဲ့ဟာကို ဒီဘဲ ပိုင်တယ်ကွ"
______
Jeon groupလို့ကြားလိုက်ထဲက ဘာဆက်ပြောမလဲနားထောင်နေလိုက်တယ်......."အေး ပိုင်တယ်ဆို အက်ဘွားတော်ကြီးက အမွှန်လွန်နေတာလေ အက်ဘဲမှအက်ဘဲသဲသဲစွဲဖြစ်နေတာ"
"အော် အက်တာကြောင့်ဒီဘဲကမဖြုံတာေနမှာကို"
"အက်ဘဲကြည့်ရတာ ဘွားတော်ကြီးဆီမာ ရသမျှခြူမဲ့ပုံဘဲ"
"ခြူဆို ခြူစရာတောင်မလိုဘူး လက်ဖြန့်လိုက်တာနဲ့လိုချင်တာရပီလေ"
"တကယ့်သနားစရာဘဲ"
"အဲ့ဘဲကြည့်ရတာ ဘွားတော်ကြီးကဇွတ်ချစ်တော့ ပျက်စီးနေတာလေ အဓိကက ငါလိုချင်တာကျန်တဲ့ေငွရဖို့ဘဲ မရရင်ငါကဘွားတော်ကြီးဆီသွားမှာ မရစရာတော့မရှိလောကပါဘူး ဘာလို့ဆိုဘွားတော်ကြီးက ဘာလိုလို အကုန်အမ်းတာတဲ့"
"ဒါနဲ့ အက်ဘွားတော်က သားသမီးမရှိဘူးလား"
"ရှိတယ်လို့တော့ကြားဖူးတယ် ဒါပေမဲ့မမြင်ဖူးဘူးကွ အက်တာအရေးမကြီးဘူး အက်သားသမီးကလဲကြောင်တောင်တောင်နေမှာပါ"
"ဘာလို့လဲကွ"
"ဟုတ်တယ်လေ မေအတယောက် ဒီလောက်မွှန်ပြီး ဖြစ်ပျတ်နေတာတောင်မတားနိုင်ရှာဘူး ပြီးတော့ဘွားတော်ကြီးအစားသနားပါတယ်"
_________
"ဝုန်း""အက်သားကဒီမာကွ မြင်ဖူးရင်ကြည့်ထား"
မာမီ့အကြောင်းတွေကို သပုပ်လေလွင့်ပြောနေတာ ကိုယ့်မာမီကိုသိပ်မုန်းတယ် အက်လိုပြောခံရအောင်နေတဲ့အတွက်
_________
ခေါင်းတွေပူနေပီ ဘာရေးနေမှန်းကိုမသိဘူး အဆင်ပြေကြရဲ့လားဟင်🥺
YOU ARE READING
Chit Ya Thu (ချစ်ရသူ)🌜💜
Fanfictionအမုန်းတွေနဲ့စတင်ခဲ့တာလား..... အချစ်တွေနဲ့စတင်ခဲ့တာလား....