တနေ့တနေ့လဲ ဆေးရုံနဲ့အိမ် ကူးသန်းနေရတာ အချစ်ရယ်လိုလဲမရှိ ပျော်စရာလဲမယ်မယ်ရရမရှိ တစ်ဦးတည်းသောသားပေမဲ့ မိဘတွေဆုံးပါးပြီးထဲက တယောက်ထဲဆေးကုလိုက်နဲ့ အိမ်ပြန်လိုက်နဲ့တယောက်ထဲအထီးကျန်ခဲ့ကြာနေပီ....
တနေ့တော့ ဘုရားသခင်ကဘဲဖန်ဆင်းပေးလိုက်တာလားတော့မသိ ဆေးရုံမှာကောင်လေးတယောက်ကိုတွေ့ခဲ့ရတယ် သုပုံစံ ဘယ်လိုပြောရမလဲတည်တည်ကြည်ကြည်နဲ့ဆွဲဆောင်မှုသိပ်ရှိတယ် အချိန်ခနလေးအတွင်းမှာဘဲ ကိုယ့်ကိုကိုယ်မယုံနိုင်အောင်စွဲလမ်းခဲ့တာ.....
ခက်တာကသုဘေးကစိုးရိမ်ပူပန်နေတဲ့ကောင်လေးကို သူကနှစ်သိမ့်ပေးနေတာ သူတို့ဘာဘာတွေလဲ ချစ်သူတွေလို့တော့မကြားရပါစေနဲ့ ကျွန်တော်အခုမှအချစ်ကိုစတွေ့တာမို့လို့ပါ.....တွေးနေတုံး"ဒေါက်တာkimseokjin shi အရေးပေါ်လူနာခွဲစိတ်ရမာမို့ ခွဲခန်းလာခဲ့ပါတဲ့ရှင်"
"အာ nae nae ကျွန်တော်အခုထွက်လာပါဘီလို့ ပြောပေးပါ"
ဒီလိုပါဘဲ ဘဝကအမြဲအလုပ်တွေနဲ့ပြည့်နှက်နေတော့သိပ်မအားလပ်နေပါဘူး
_________
နေ့လည်၃နာရီ"သားပြန်လာပီလား စောလိုက်တာ"
"ပြန်လာလို့မြင်ရတာပေါ့မာမီ ဘာလဲကိုယ့်အိမ်ကိုယ်ပြန်လာတာ ဘာများထူးဆန်းနေလို့လဲ"
"ထူးဆန်းတယ်ဆို အရင်ကဆိုမာမီ့အထင် သားကညနက်မှပြန်ရောက်တာလေ တခါတလေ ပြန်တောင်အိပ်ရဲ့လား ကောင်မလေးတွေလဲပါလာနေကျဆို ဒီနေ့ဘယ်လိုဖြစ်လို့မပါလာတာလဲ"
"သားကိစ္စပါ ဒါက ရှင်းပြနေစရာမလိုဘူးထင်တယ်"
"ဟုတ်ပါဘီ မာမီဘဲမှားတာပါသားရယ် ဒါနဲ့သားထမင်းစားပြီးပြီလား မစားရသေးရင်မောင်နဲ့တူတူသွားစားလေ မေမေမအားသေးလို့ ဝိုင်းကောင်းနေတယ်လေ"
မကြားချင်ဆူံးအေခါ်အဝါ်
ကြားလိုက်တာနဲ့ ဖေဖေ့ကိုအားမနာရက်ဖူးလားဆိုတဲ့မာမီ့အပေါ်မုန်းတီးမှုတွေနဲ့ထမင်းစားခန်းထဲရောက်တော့မာမီ့ရဲ့ချစ်လှစွာသောမောင် အဟမ်းမောင်ဆိုတဲ့အခေါ်အဝေါ်ကသူနဲ့လားလားမှမလိုက်ဖက် ပိုင်းလူံးကောင်"သား ထမင်းလာစားတာလား လာထိုင်လေ ဒယ်ဒီ့နဲ့တူတူ"
"အဟက် ရီရတယ်နော် ၇နှစ်လောက်ဘဲကွာတာကိုများ သုကိုယ်သူဒယ်ဒီနဲ့ အလွတ်ကျက်မနေစမ်းပါနဲ့ဗျာ သပ်တောင့်သက်သာနေပါ ပြီးတော့မြဲမြဲမှတ်ထား ခင်ဗျားလိုကောင်ကဘယ်တော့မှဖေဖေဖြစ်မလာဘူး အက်တာမှတ်ထား"
"အခုတော့ အိမ်ကြီးရှင်ကျွန်တော်က ကျွေးတဲ့မစားဖူးတဲ့အစားအစာတွေကိုအရင်စားလိုက်အုံး မစားဖူးတဲ့အပေါင်းအပါတွေကိုတခါထဲခေါ်ကျွေးလိုက် ပြီးရင်မာမီနဲ့မြန်မြန်ပြန် ပြန်လာရင်ခင်ဗျားမျက်နှာမမြင်ချင်ဖူး ကျွန်တော်သွားပီ"
Jungkookထမင်းစားခန်းမှထွက်သွားအပြီးခနအကြာ
"မင်းကများငါ့ကိုပြောသေးတယ် ကြည့်လိုက်ပါ မင်းမာမီဆီကရသမျှခြူပီးရင် မင်းနဲ့ငါတွေ့ပီjungkook"_____
ထမင်းစားခန်းကအထွက် ပွဲနိုင်လို့ထင်တယ် ပျော်နေသောမာမီထွက်လာပြီး
"မာမီ့ချစ်သားလေး ပြန်တော့မလိုလား"
"ပြန်စရာလားဒါသားအိမ်နော် မာမီ့ရဲ့အပေါင်းအသင်းအစုတ်ပြတ်တွေနဲ့ မစားရမသောက်ရတွေကို ခေါ်မလာပါနဲ့ သည်းခံနေတာဒါနောက်ဆူံးနော် "
"နောက်တစ်ခါကျjungkookအဆိုးမဆိုနဲ့ အခုတော့ကျက်သရေမရှိလို့မာမီအဟက်ခနအပြင်ပြန်ထွက်အံုးမယ် နားမလို့လာတာ မနားချင်တော့ဘူး ပြန်လာရင်မမြင်ချင်ဘူးနော် ကျွန်တော်သွားပီ"
"သားနေအုံးလေ ဟဲ့သား...အော်ပြောရခက်လိုက်တာ"
_______
ဇာတ်ကောင်အချင်းချင်း တွေ့ဖို့ကကျခနစောင့်ပေးပါအုံးနော် ချစ်တယ်(◕દ◕)
YOU ARE READING
Chit Ya Thu (ချစ်ရသူ)🌜💜
Hayran Kurguအမုန်းတွေနဲ့စတင်ခဲ့တာလား..... အချစ်တွေနဲ့စတင်ခဲ့တာလား....