Hoofdstuk 4

41 2 1
                                    

A.N. Hooi voor het gemak schrijf ik de Engelse gesprekken in het Nederlands omdat ik anders heel lang bezig ben met het in het Engels typen.

"Stap in" zegt hij. Nu pas durf ik om te kijken. OMG hij is het, ik heb serieus net met Niall Horan staan praten :O Ik word helemaal bleek. Oke rustig blijven zeg ik tegen mezelf, hij is ook gewoon een mens. Maar het werkt niet.

"Eey ik zei wat 3 minuten geleden hoor" zegt hij lichtelijk geïrriteerd omdat het al de 2e keer is dat dit gebeurt.

"Ojaa uhmm.. Wacht even ik zet mijn fiets even weg" zeg ik lichtelijk in shock. Snel zet ik mijn fiets op slot en sms mijn moeder dat ik bij een vriendin ben. Want ja ik ga natuurlijk niet sms'en dat ik even wat ga drinken met de bekendste jongen van de wereld, dan flipt ze helemaal. Meteen krijg ik een sms'je terug. Ja is goed, ben je voor 6u thuis. Liefs! Okee dat ga ik wel redden ik bedoel het is nu 3u en we gaan alleen wat drinken. Snel loop ik naar hem toe.

"Stap maar in" zegt hij. Ik stap in en zie dat de rest van de band ook in de auto zit. Ik schrik, terwijl ik pas net bekomen ben van de vorige.

"Mensen dit is, ehm hoe heet je eigenlijk" vraagt Niall beschaamd.

"Ik ben Lotte" Zeg ik met een beetje een piepstem

" Zozo knap meisje neem je mee" Zegt louis. Ik word rood, noemde Louis Tomlinson mij nou knap genoemd...

"Louis maak haar nou niet zo verlegen, we hadden een botsing en ik dacht laat ik haar wat te drinken aanbieden tegen de schrik" zegt Niall. Ahhww zo cute dat hij dat zegt. Eenmaal van de schrik bekomen vraag ik mij toch wel wat af.

"Waarom zijn jullie hier eigenlijk?" vraag ik.

"Nou over 2 weken moeten we optreden in Nederland en we wouden alvast naar Nederland maar we hadden geen zin in hordes fans in de stad dus dachten we , dan gaan we naar een bed&breakfast in een klein dorp." Zegt Liam.

"ojaa dat snap ik" zeg ik "in welk bed&breakfast zitten jullie eigenlijk?"

"In het flinke bosje" antwoord harry. Ik schrik, dat is het bed&breakfast van romy. 

" eey ik denk niet dat je vliegen zo lekker vind dus ik zou maar gauw je mond dicht doen" zegt Zayn grinnikend. Snel doe ik mijn mond dicht en wordt rood.

" Ehmmm jaa, nou jaa, ik schrok een beetje omdat dat laat maar zeggen de bed&breakfast van de ouders van mijn beste vriendin is" Zeg ik.

"Ohh leuk kunnen we haar ook ontmoeten" Zegt Niall opgewekt. Ik grinnik in mezelf, Romy gaat echt gillen als zij met zijn vijven voor de deur staan.

" Waarom lach je" vraagt Zayn

"Ehm niks bijzonders" Zeg ik snel.

" Laten we gaan rijden we staan hier al 10 minuten" Zegt Niall lachend.

"okee waar gaan we naartoe?" zeg ik

"Geen idee jij bent hier degene die de weg weet" Zegt Niall

—————————————————————————————————————————————————————-

A.N Vinden jullie het erg dat ik Zayn ook in het boek noem?

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Apr 21, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

VoiceWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu