"piep piep piep piep" "arghhh kut wekker" mompel ik in mezelf. Ik rek me een beetje uit en probeer de wekker op snooze te zetten, maar in plaats daarvan gooi ik mijn glas water om die op mijn nachtkastje stond, deze maandag begint meteen al lekker. Ik stap mijn bed uit en probeer te redden wat te redden valt. Niet dat er nog veel valt te redden valt, alle meidenmagazine's die op grond lagen zijn al helemaal doorweekt. Maandag, mijn lievelinsdag, not..
Snel probeer ik mijn haar een beetje te fiksen, maar mijn haar heeft vandaag niet echt zin om mee te werken. Ik draai het in een simpele knot, pak mijn mintgroene skinny jeans en mijn kanten shirtje uit de kast en doe een beetje mascara op. Dan loop ik snel naar beneden en schenk een beetje yoghurt in een kom. Shitt het is al acht uur, ontbijt maar overslaan. Snel trek ik mn witte allstars aan en ren naar buiten. Daar staat Romy al op me te wachten. " Ik was express al wat later gekomen, want ik wist dat je later zou zijn" zegt ze lachend. Ik grinnik en weet dat ze gelijk heeft. "kom, we gaan anders komen we nog te laat" zeg ik voordat ik weer een opmerking naar mijn hoofd gegooid krijg.
Romy is mijn beste vriendin sinds groep 1 en we kunnen het echt heel goed met elkaar vinden. Alleen komt ze soms een beetje bot over terwijl ze het niet zo bot bedoeld. " He waar zit jij met je gedachten, ik vroeg je wat" zegt meneer de Groot. "als mijn lessen zo saai zijn dan vind je het vast niet erg om hem te missen en je even te melden bij de rector" Ik schrik, maar meneer.. "nee niks maar ga je melden"
Jep, het is weer maandag....
A/N Heei dit is mijn eerste boek, laat weten wat je ervan vind en of je nog tips hebt! X
JE LEEST
Voice
FanfictionHet leven van Lotte is niet erg bijzonder, getrouwde ouders, een beste vriendin en een broertje. Een mooi maar onzeker meisje met een prachtige stem. Er gebeurt nooit wat spannends in haar dorp, totdat er wat gebeurd dat het hele leven van Lotte op...