capitolul 1

283 9 10
                                    

A fost odata o fata Blue. Ea traia intr-o lume cu trei ochi. Ea descopera ca poate sa faca portale . Mai era o zi si venea revelionul de 2015 . Se culca.
......................................................
A doua zi.....
Se trezeste si spune:
- E revelionul!!!!!!!!
Se bucura foarte tare ca e revelionul, poate la 1:00 sa-si puna maxim 5 dorinte. Dupa aceea se duce la baie, se spala pe fata ,pe dinti si isi face un scurt dus. Apoi se duce la masa si isi prepara o mancare cu sange de vampir si colti. Se imbraca cu un tricou scurt in fata si lung in spate de culoare turcuaz si niste blugi albastrii niste bascheti. Pleaca pe usa si se duce cu masina ei neagra decapotabila la scoala . Ajunge la scoala si intra in clasa si o vede pe cea mai buna prietena a ei Verzina.
- Buna , Blue!
- Buna , Verzina!
-Ce mai faci?
- Bine , tu?
- Si eu tot bine , dar am avut un vis foarte ciudat.
- Ce vis ai avut??????
- Era vorba despre un baiat Mike si eu intram printr-un portal si am intrat si l-am vazut.
-Oa , super!!!!!
Incepe ora de matematica si incep sa rezolv. Pana cand aud :
- Blue, la tabla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
N-am avut ce sa fac asa ca m-am dus .
- A fost minunat Blue, se vede ca ai muncit!!!!!
- Multumesc! si ma duc la mine in banca. Dupa terminarea orelor, ma duc acasa si imi fac temele. Inca nu am uitat ca e revelionul asa ca m-am imbracat frumos.Stai , stai ce vorbesc eu aici???? Doar sarbatoresc singura revelionul. Mama , tata sunt plecati si nu m-au luat si pe mine, prietenii la petreceri, iar eu, singura.Este foarte trist.Mai bine ma imbrac ........... intr-un tricou si pantaloni de trening. Stau si ma uit la concert Loredana si mananc floricele.Dar deodata aud un cioc cioc.
- Cine e ???
- Suntem niste hoti!!!!
- Nu va deschid.
- Atunci intram noi peste tine.
- Tot nu. M-am gandit sa ma uit pe gaura cheii si erau prietenii mei. Ar trebui sa ma imbrac frumos si sa am o fata surprinsa. Ma imbrac intr-o rochie turcuaz si niste pantofi cu toc si imi aranjez parul. Dupa ce am terminat sa ma aranjez, am zis:
- Bine , bine va deschid!!!!
- Buna Blue , stim ca esti singura de revelion si am venit sa stam cu tine.
- Serios , pentru mine????
-Da.
Cred ca nu ma prefac cam bine. Dar totusi, au venit colegii mei!!! Dupa ce mancam floricele si ne uitam la televizor ei pleaca. Si apar mama si tata.
Tata:
- De ce este dezordinea asta in casa???
-Au venit colegii mei.
- Sti ca nu ai voie sa inviti anumite persoane fara permisiunea noasta!!!!
- Da , dar....
- Nimic , esti pedepsita!!!
Ma duc in camera mea si ma trantesc in pat, si ce sa vezi si sa nu crezi.. era ora 1:00 si mi-am pus o dorinta fara sa imi dau seama.
- Imi doresc sa fiu un om! Iar dupa aceea m-am dus la culcare.
.................................
A doua zi cum m-am trezit eram in lumea oamenilor . Eram un om!!!!!! Aaaaaaa... ce sa intamplat? Nu stiu . Parca mi sa indeplinit dorința!!!! Nu-mi vine sa cred.
Si merge sa cunuasca lumea oamenilor. Si descopera un baiat . Este foarte emotionata asa ca il lasa sa faca primul pas . Dar baiatul vrea sa faca ea primul pas. Dar Blue vrea totusi sa se cunuasca, asa ca face ea primul pas.
- Buna , cum te cheama?

Buna ,ma cheama julia si numele meu este in engleza.Sper sa va placa capitolul 1 si sper sa va placa cartea in continuare. Daca vreti puteti sa imi scrieti in comentarii si sa dati voturi.
Multumesc.

Doua lumiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum