capitolul 3

127 6 3
                                    

Cum s-a intamplat in capitolul trecut, mama lui Blue incearca sa îi povesteasca . Voi lua de la capat propozitia.
- Pai, bunicul tau, a murit pentru ca el s-a indragostit de bunica ta Elisabet. El era un om , iar atunci cand bunica ta a aflat , la omorat.De atunci nu se mai stie de el . Dar a murit in lumea noastra.
-Si nu mi-ati spus? Ce parinti sunteti ?
-Niste parinti care te protejeaza! Spuse mama.
- Ba nu , nu ma protejati deloc!!!
- Ba sa stii ,ca suntem niste parinti super buni cu tine daca ti-am spus tot cand erai mare.

Blue îi da afara pe parintii ei , si le tranteste usa in nas, apoi o incuie , face un portal in lumea oamenilor.
Parintii se intreaba oare de ce se aude sunetul acela. Iar Blue se duce in lumea oamenilor pentru al cauta pe bunicul ei. Ea si-a dat seama ca bunicul ei murise doar in lumea vrajilor, dar totusi nu murise si in lumea oamenilor. Îl cauta dar nu il gaseste. Intreaba pe oricine care îi apare in cale. Dar nimeni nu stie de el. Atunci Blue vrea acasa dar da peste un batran . Bunicul ei. Ea nu stie acest lucru asa ca il intreaba si pe acesta . Dar domnul batran spune ca el e. Apoi se imbratiseaza.

Bunicul se ofera sa locuiasca cu el , dar ea nu poate. Dar totusi accepta.

Cand parintii afla printr-un glob magic se infurie.

Scuze pentru capitolul atat de scurt, dar nu mai am foarte mult timp sa mai scriu. Dar, va promit ca urmatorul capitol va fi putin mai lung. Va multumesc pentru 101 de vizionari.

Doua lumiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum