Prima întalnire

76 3 0
                                    

Blue se trezeste si isi face treburile.
Ca de exemplu:
- Se scoala.
- Se duce la baie : isi face un scurt dus, se spala pe dinti, sa pe toaleta.
- Se duce in camera si isi face ghiozdanul , isi cauta cu ce sa se inbrace si se imbraca.
- Merge la bucatarie si mananca , isi face un hamburger si il baga in ghiozdan, pleaca de acasa si sta sa invete la scoala.

Dupa 4 ore...

Blue isi face portalul si pleaca sa invete inca 4 ore.

Dupa inca 4 ore...

Blue se intalneste pe Mike. Mike spune:

- Hey Blue!
- Hey Mike!
- Ce faci Blue?
- Pai, uite ce sa fac , am invatat 8 ore..
- Cum adica ai invatat 8 ore? Noi avem doar 4.
- Da , m-am referit ca am stat 8 ore cu nasul in carte sa invat pentru testul de dinainte.

Blue se rusineaza. Si chiar se rusineaza tare.

Mike incearca sa o invite in oras pe Blue dar nu stie cum. Dar pana la urma va gasi el o solutie. Si a gasit.

- Blue, amm, ai vrea sa iesi in oras cu mine? Spune el rusinat.
- Da as iesi cu tine. La ce ora?
- Pai la ce ora vrei tu.
-A , ok. Pai atunci la ora 8:30 este bine?
- Da sigur.

Tarziu ora 8:00 Blue se pregateste de intalnire. La ora 8:28 Blue isi face portalul. Îl asteapta pe Mike 2 minute.

Mike o duce pe blue undeva romantic o duce in parc iar dupa aceea o duce la DISCOTECA.

Dupa 2 ore jumate o duce la discoteca. Unde mananca creveti cu branza. Pun o melodie lenta si Mike o invita la dans pe Blue iar Blue accepta. La finalul melodiei Blue se uita in ochii lui iar el in ochii ei. Se privesc adanc si se saruta scurt. Dupa aceea pleaca amandoi acasa la ei. Blue este foarte fericita.
Parintii ei o intreaba:

- Blue de ce esti fericita?
- A nu nimic.

Buna nu-mi vine sa cred cate vizionari am si imi cer mii si mii de scuze dar am multe treburi acum ca a inceput scoala si este foarte greu. Si nu pot sa cred ca am ajuns la al 5- ilea capitol. Nu uitati sa votati si sa scieti commenturi .

*PwP*
Julia


Doua lumiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum