Beyaz boyayı sıkarken aşağıdan tartışma sesleri gelirken telefonuma kulaklığı takarken duymamak için sesini açmıştım fırçayla kenarları gölgelendirirken tabloya bakmıştım.Elin üstünde ağlayan kadın vardı kalmıştı uçurumda ileriye geriye gidemiyordu tutsak kalmıştı benimde evde tutsak kaldığım gibi anneme tutsak kaldığım gibi.
Kulaklığım çıkarıldığında "sana sesleniyoruz aşağıdan ama sen müzik dinliyorsun sınav senende" kalktığımda "komuşmamız lazım" çıkarken takip etmiştim babamın komuşma sesleri anlaşılıyordu merdivenlerden inerken oturduğumuzda babamda telefonu kapatmıştı.
"Bu yaşına kadar sana bir çok şey yaptık her istediğini aldık yaptık nereye istersen gittin her zaman yardımcı olduk sana anne baba olarak" babam çeketini çıkarırken devam etmişti "en iyi okullarda okudun ama bugün duydukki tartışma olmuş sen nasıl yaparsın ortak olduğum okulda benim kızım nasıl yapar biz seni böyle büyütmedik" annem ayağa kalktığında "sen benim kızımsın yarın özür dileyerek bu konuyu kapatıyoruz "
Anneme bakarken kaşları çatık bakıyordu "haberiniz var mı neler dedi bana ilk o vurdu dayak.."
"Sus biz sana ne diyoruz cezan uzatıldı" kalktığımda "anne ben.."
"Nila annen ne dediyse o yarın da bu konuyu halledeceğiz " kapı çaldığında "kapıyı aç konuda burda kapanmadı" beni ne zaman dinlemişlerdiki düşincelerimi kapıyı açmaya gittiğimde gözlerim dolmuştu açtığımda tamımadığım dört kişi vardı
"Bu evin kurallarına uymak zorundasın cezalısın telefonu bırakıp odana çık nila" telefonu verdiğimde arkasını dönmüştü.
"Anne be.."
"Odana nila babanla konuşacak senden daha önemli konularımız var" koltuktan kalkarken "ben size ne dedim!" babam salona girdiğinde yanından geçerek odaya ilerledim beni hiç bir zaman dinlemişlerdi zaten "yanlarına gidiyorum halledeceğim" sesleri gelirken odaya çıkmıştım tartışmaya başlayacaklardı birazdan.
Aile demek değildi istememek sevilmemek değildi beni istemiyorlardı neden doğmuştum ki bıkmıştım annemden beni umursamayan ailemden babamdan görmezden gelinmemden dadılardan cezalardan.
Yüzümü yastığa bastırırken şuan büyüdümde sevmediniz madem küçüktüm o zaman ne sebebiniz vardı sevmemek için.
Odamın kapısı çalındığında gözyaşlarımı silmiştim "annenizle babanız dışarıya çıktılar evden çıkmamanı söylediler" söyledikten sonra çıkmıştı annemin yardımcısıydı gün içinde ne yaptığımı anneme anlatan yardımcı.
Sıkılmıştım annemin kurallarından isteklerinden beklentilerinden hayallerinde oluşturduğu kız gibi büyütmüştü beni kendi isteklerine kendi kurallarına göre Yastığıma sarıldığımda ağlamamak için gözlerimi kapatmıştım.
Diziyi kapatarak bardağı masaya bırakırken saate bakmıştım annemler gelmemişti yeniden telefonla aradığımda saatlerdir merak etmeye başlamıştım telefon kapandığında aynı anda kapı çalmıştı.
Telefonu bırakarak kapıyı açtığımda annem hızlıca eve girmişti babamda kaşları çatık girdiğinde babamın peşinden salona girmiştim annem odada turlarken "nasıl söylersin ben sana demiştim mehmet benim halledeceğimi söylemiştim" babam kravatını çıkartırken koltuğa oturmuştu "anne aradım açmadınız ne.."
"Çocuk musun lina tülayı bilgilendirmiştim bizi dışardayken rahatsız etmemeni söylemiştik" Otururken "babanla önemli konuşacaklarımız var" her aile böyle mi? Sorusunun cevabını çok küçük yaşta almıştım değilmiş ama büyüdükçe daha anlaşılıyor her şey gerçekleri görmeye başlıyorsun artık.
"Kapı çalıyor açıp odana çık" kapıyı açmaya gittiğimde hemen odama çıkmak istiyordum yeniden çaldığında hızlanarak kapıyı açmıştım "buyrun" bana baktıklarında hepsinde gözlerimi gezdirdim dört kişilerdi yanlış gelmişlerdi sanırım hepsi erkekti "kim gelmiş nila neden bekliyorsun" anemde geldiğinde "siz nasıl gelirsiniz" içeriye girdiklerinde kenara geçmiştim "odana çık" annemde gittiğinde tek kalmıştım.
Kimlerdi neden gelmişlerdi habersiz şekilde "biz size ne dedik siz kendi kafanıza.." merdivenlerden çıktığımda misafiler gidene kadar annemi dinleyebilirdim.
Sesleri duymamak için kapıyı kapatmıştım atağıma yatarak kitabımı aldığımda kaldığım yerden devam etmiştim masadan kulaklığı takarak müzik açmıştım..
Yeniden yazılmış hali nasıldı?
İlk bölüm nasıldı?
Diğer bölümler daha uzun olacaktır geçiş bölümü olduğu için bölüm kısa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nila
Teen FictionYıllardır varlığından haberi olmadığı abileri ailesine katılırsa. Bu kitapta her şey tam tersi abileri aileye giriyor. Peki nilayı evde neler bekliyor?