Rain [karlnap]

63 15 8
                                    

Karl seděl v kuchyni na lince naproti oknu, kterým pozoroval dnešní podle ostatních ne moc pěkné počasí. Karl na to má jiný názor, deštivé počasí je jedno z jeho nejoblíbenějších. Kapky které padali z nebe byly uklidňující a Karlovi připomínali začátek jeho vztahu z Nickem. Jsou spolu pořád, ale už to není jako na začátku, Nick začal aktivně streamovat a vydávat videa. Většinu času tedy tráví u počítače. Karl občas stream taky zapne, ale jen málo kdy. 

Karl si vzal sluchátka do kterých si pustil písničky (původně jsem tam chtěl dát nějakou konkrétní, ale žádná mě nenapadla) a dál sledoval kapky padající na silnici a na okno. Okolní svět moc nevnímal, utápěl se ve vzpomínkách a celkově svých myšlenkách. Zavřel oči a hlavu si opřel o poličku za sebou, snažil se zadržet jeho slzy. 

Z transu ho probrali ruce okolo jeho pasu a teplí dech člověka co stál naproti němu. Karl otevřel oči, před sebou uviděl Nicka, vzhledem k tomu že měl v uších sluchátka, jen viděl jak se mu pohybuje pusa. Vytáhl si z uší sluchátka a trochu se usmál. "Promiň, co jsi říkal? Měl jsem sluchátka v uších" řekl Karl a zavřel krabičku se sluchátky. "Přišel jsem se tě zeptat jestli by jsi nechtěl jít ven, se třeba projít" řekl Nick z úsměvem na tváři. "Vždyť tam prší" řekl Karl a zasmál se "právě proto, vím že ti chybí začátky našeho vztahu kdy jsme mimochodem ven chodili pokaždé když pršelo a mě to chybí taky, takže pokud chceš pojď" řekl Nick z úsměvem na tváři. Bylo mu jasné že Karl půjde, protože ho znal víc než si Karl připouštěl. Odstoupil od linky, aby Karl mohl seskočit, což taky udělal. Nick vzal Karla za ruku a táhl ho do předsíně. 

Měli na sobě mikiny, které jim stačili, protože byl začátek léta. Nick si obul svoje onošené černé vansky a Karl conversky, které byly v podobném stavu jako Nickovi boty. Ještě než vyšli ven, Karl vytáhl sluchátka, jedno dal Nickovi a druhé si dal do ucha. Pustil Out Of My League (neřešte výběr té písničky) a vyběhl ven. Nick ho doběhl a chytil za ruku. Chvíli běželi po prostředku silnice, v místě kde bydlí moc aut nejezdí, takže se nebáli že je něco srazí. 

Karl se zastavil čímž zastavil i Nicka který si stoupl naproti němu. Karl zvedl hlavu (budeme dělat že Sap je vyšší yk) a díval se Nickovi do očí. Karl si stoupl na špičky a Nick se trochu sklonil, dělilo je od sebe jen pár centimetrů. "miluju tě" zašeptal Karl "Já miluju tebe" zašeptal Nick a spojil jejich rty. 


430 words 

ig: allex.is.cool


Oneshots  [DSMP]Kde žijí příběhy. Začni objevovat