cliff-one

45 3 2
                                    

İki yıl önce yazıp bitirdiğim bir fic ama şimdi yayınlamaya karar verebildim 😭😭

Oy verip yorum yaparsanız çok sevinirim!! 💗💗
----

Jay genelde kafasını boşaltmak için geldigi yere gelmişti.Burası uçurum misali bir yerdi.Her zaman hafif rüzgar eser, etraftan menekşe kokuları gelirdi.Bu Jay'i huzurlu hissettirdi.

Ayrıca uçurumun aşağısındaki deniz, her zaman aşırı dalgalı olurdu. Etrafta bir sürü sivri kaya vardı ve bu Jay'i çok korkuturdu, bu yüzden uçurumun kenarına yaklaşamazdı bile.

Jay arabasınıdan indi, elleri ceplerinde şarkı mırıldanarak geziniyordu. Menekşe kokusu huzur dolmasını sağlamıştı yine. Bağcığını bağlamak için eğildi, kafasını kaldırdığında uçurumun kenarında duran birini gördü.

"Hey!"
Tepki alamayınca tekrar bağırdı

"Hey ne yapmaya calışıyorsun?Orası teklikeli, düşebilirsin dikkat et!"

Seslendiği kişi onun söylediklerinden sonra kafasına yavaşça ona çevirdi, sonra tekrar denize. Gözlerini kapattı ve bedenini serbest bıraktı.

Jay birkaç saniye gördüğü şeyin şokunu atlatamadığı için oldugu yerde dondu sonra birkaç ufak küfür mırıldanarak koşmaya basladı var gücüyle. Denize baktı, sivri kayalara...

"Lanet olsun! Lanet olsun"

Çocuk ya denizin diplerindeydi ya da kafasını kayalara çarpmıştı

Kafasını çarpmış olsa denizde kan rengi olurdu,
değil mi?

Daha fazla zaman kaybetmek istemiyordu.Onu kurtarması gerekiyordu.

Jay kafasındaki düşüncelerden aklına aniden gelen anısı ile kurtuldu ve daha fazla düşünmeden suya atladı
Derinlere daldı, yüzeye çıktı ufak beden yoktu...

Çok derinlere batmış olabilecegini dusundu
Dejavu yaşıyordu şuan. Ama bu sefer pes etmeyecekti. İsmini bile bilmediği çocuğu kurtarmaya kararlıydı.

Lost At Sea-Jaywon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin