İsimleri uyumlu diye ikisini kardes yaptim Jakei kucuk kardes gibi dusunun
-
"Jay! Denize girmek istiyorum. Hadi gel girelim."
"Bilemiyorum Jake, annemler onlar yokken girmememizi söyledi. Hem bak çok dalga var girmeyelim."
"Ah, Jay... Çok mızmızsın gerçekten. Tamam, girmeyelim."
Jay, Jake'in soylediklerinden sonra rahatlamıştı. Bu çocuk gerçekten de çok inatçıydı, açıkçası Jake'in bu kadar çabuk kabullenmesine şaşırmamış değildi.
Ebeveynleri bir süredir gelmediği için Jay endişelenmişti. Annesini aramak için çantasına yöneldi.
Telefonunu aradı ama bulamadı.
"Jake, telefonumu bulamıyorum gördün mü?"
Jake'den ses gelmeyince Jay arkasını döndü.
Jake... yoktuJay daha da endişelendi. Denize girdigini düşündü ama denizde birkaç yabancı dışında kimse görünmüyordu.
Gözlerinden yaş geliyordu Jay'in"Jake!! Jake!!"
Etrafta görünmediği için denizde olduğuna emin oldu, üstünü bile çıkarmadan denize girdi. Derinlere dalıp çıktı. Yüzeyde, suyun altında kimse yoktu... Denizde olan diğer kişilere sorabilirdi ama onlar fazla uzaktaydı, Jake denize girseydi bile fark etmezlerdi.
Jay hala umutsuzca ağlayarak Jake'i arıyordu. Ne kadar zaman geçti, ailesi geldi mi hiçbir şeyi farkında değildi. Sadece aklında aynı düşünce dönüp duruyordu.
"Ya Jake öldüyse... Ya boğulduysa, bulamazsam..."Jay dalıp çıkmaya devam ederken ailesinin bağırışlarını duydu. Babası durumu anlatmaya gerek kalmadan anlamıştı, hemen denize daldı. Annesi yüzme bilmiyordu, şu anda yapabileceği tek şey tanrıya yalvarmak ve ağlamaktı...
Jay yorulmuştu, pes ediyordu...
-
Jay'in kardeşi Jake... Jay 13, Jake 11 yaşındayken denizde kaybolmuştu ve ölü bedeni 3 ay sonra arama ekipleri tarafından bulundu.
Jay o günden beri denizden nefret ediyordu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lost At Sea-Jaywon
TeenfikceSeslendiğini kişi onun söylediklerinden sonra kafasına yavaşça ona çevirdi, sonra tekrar denize. Gözlerini kapattı ve bedenini serbest bıraktı.