♡Ep 10♡

110 27 17
                                    

>Zawgyi<

ဆရာမမရိွ၍ဆူညံေနေသာအခန္းတြင္း ျငင္းခုန္ေနၾကတဲ့အမ်ိဳးသမီးနွစ္ေယာက္...

"ဒီပို႔စ္ကိုတင္တာ နင္မလားဘာလို႔ဒီလိုလုပ္ရတာလဲ"

"ဘာျဖစ္လို႔လဲ လူတိုင္းသိထားသင့္တယ္မလား ဂန္းထယ္ေဟ်ာန္းကလူလိမ္ဆိုတာ"

"သူကဟန္ေဆာင္ယံုဘဲရိွေသးတာ နင္ေျပာသလိုမွမဟုတ္တာ ဘာဘဲျဖစ္ျဖစ္ နင္ဒီလိုမလုပ္သင့္ဘူး"

"ငါ့ကို တရားလာေဟာမေနနဲ႔ ဟက္ ဂန္းထယ္ေဟ်ာန္းေတာ့ ဒီသတင္းေတြျမင္ျပီး ေစြ႔ေစြ႔ခုန္ေနေလာက္ျပီ"

"နင္ ဒီသတင္းကိုဘယ္ကရတာလဲ ပံုေရာဘဲ"

"သတင္းေပးတဲ့သူရိွတယ္ ပံုကသူမေန႔ကအိမ္ထဲကထြက္လာတုန္းက ရိုက္လိုက္တာ"

"သတင္းေပးတဲ့သူက?..."

"နင္သိပါတယ္ မင္ေယာင္းဝူေလ"

"ေယာင္းဝူက..."

"အြန္း ဒီသတင္းေတြသိျပီးရင္ ဟ်ဴးနွင္း Oppaရဲ့ေရြးခ်ယ္မွဳကလဲ ငါဘဲျဖစ္ေတာ့မွာ"

"ေယာက္်ားေလးျဖစ္ေတာ့ေရာ ဘာျဖစ္လဲသူတို႔နွစ္ေယာက္က တကယ္လိုက္တာကို"

"ဟဲ့ ေယာက္်ားေလးအခ်င္းခ်င္း တြဲစရာလား"

"ဘယ္ေခတ္မွာေနေနတာလဲ အခ်စ္ဆိုတာေယာက္်ားနဲ႔မိန္းမၾကားမွာဘဲရိွတာလား ဘယ္သူ႔ကိုဘဲခ်စ္ခ်စ္ အခ်စ္ကအခ်စ္ဘဲေလ"

"နင္ကငါ့သူငယ္ခ်င္းလား ဂန္းထယ္ေဟ်ာန္းရဲ့သူငယ္ခ်င္းလား"

"ငါက နင့္သူငယ္ခ်င္း ဒါေပမယ့္ ဂန္းထယ္ေဟ်ာန္းဘက္က သူတို႔နွစ္ေယာက္ကိုတြဲျမင္ရတာ ဘယ္ေလာက္ေတာင္လိုက္ဖက္လဲ..."

"ဂိုယြန္းဂ်ီ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းေျပာစမ္းပါ နင္မင္ေယာင္းဝူကို သေဘာက်ေနလို႔ ဒီလိုေတြလုပ္ေနတာမလား အဲ့တာေၾကာင့္ ဟ်ဴးနွင္း Oppaနဲ႔ဂန္းထယ္ေဟ်ာန္းကို သေဘာတူေနတာမလား"

"ငါ့ကိုနင့္စိတ္နဲ႔မနွိဳင္းနဲ႔ နင္ေျပာသလိုဘဲ ငါေယာင္းဝူကိုသေဘာက်တယ္ ေယာင္းဝူကဘယ္သူ႔ကိုဘဲခ်စ္ခ်စ္ ဘယ္သူ႔ကိုဘဲေရြးေရြး ငါကလက္ခံေပးမွာ ဟ်ဴးနွင္း Oppaနဲ႔ဂန္းထယ္ေဟ်ာန္းက တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ ခ်စ္ေနၾကတာဘဲကို နင္မေနွာင့္ယွက္သင့္ဘူး နင္လက္လႊတ္လိုက္ပါဟာ"

ᴵ ᴬᵐ ᴬ ᴳᵘʸ || TYUNNING &gt;Cᴏʍᴩlᴇᴛᴇd&lt;Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt