Після того як Драко пішов ти в поспіху вділа:
Заплілась:
Та наділа кулон який подарував Драко тобі на день народження:
О 18.15 роздався стук. Ти відкрила двері та побачила Гаррі.
Г: знаю я трохи раніше прийшов, вибач
Т/і: та нічого, я уже зібралася і хотіла подзвонити тобі.
Г: ну що, пішли.
Ви вийшли з кімнати та пішли на поле для квідічу. Ви спокійно грали як раптом ти впала з мітли. Ти була на не великій висоті, тому просто підвернула ногу. Гаррі зразу підбіг до тебе.
Г: ти ціла?
Т/і: а, я вмираю, все, я така ще молода!..
Г: так ти точно сестра Малфоя
Т/і: якщо по правді я мабуть підвернула ногу
Г: ну тоді я тебе віднесу в медпункт
З цими словами Гаррі поніс тебе до медпункта. Цілу дорогу ти вдихала запах Поттера. Він був таким ніжним та солодким. Якби Драко побачив це, він би здурів! Хоча тобі було всеодно, ти була щасливою що такий красень як він несе тебе на руках.
Г: ну все майже дойшли
Т/і: дякую тобі, далі я сама.
Г: ти впевнена?
Т/і: так, ти можеш іти
Г: ну добре
Ти замість того щоб піти в медпункт пішла в кімнату, бо боялася що мама та тато дізнаються і заберуть тебе.
Так йшли місяці, твоя нога зраживала. Ну і ось грудень місяць скоро Різдво а потім святковий бал.( Не знаю що відбувається першим)
Г: Т/іііііііі, де будеш святкувати Різдво?
Т/і: ну навіть не знаю, Драко і його компашка святкують разом, батьки поїдуть за кордон, а я буду сама.
Р: то давай до нас, ми знімаємо котедж за тмістом, будуть Грифіндорці та Хаплпафці, + граємо в таємного санту.
Т/і: воу, круто! Я з вами.
Гер: ну тоді тягни листочок.
Ти витягла і тобі попався Гаррі. Ти уже знала що подарувати тому попрощалась та скоро побігла в магазин. Там ти купила все потрібне та упакувала в подарункову обгортку. Ти переживала чи Гаррі сподобається він. Ти ще купила купила подарунок Драко та батькам.
Грудень пройшов дуже швидко і ти встигла купити подарунки усім друзям. З тобою ще по середині грудня зіткнулися брати Рона і Джині. Їм ти також купила подарунки.
У ранці ти проснулася від будильника. Треба було збиратися на вечірку. Ти встала та поснідала. Десь о 12.00 ти поїхала до батьків бо сама жила на окремій квартирі. Ти вділася:За тридцять хвилин ти була на місці тебе зустрів Драко.
Д: щасливого Різдва Т/і!
Т/і: щасливого Різдва Драко! А де батьки?
Д: вони закордоном, темний лорд повертається і уних ще нічого не підготовлено
Т/і: зрозуміло, ой зовсім забула, ось тримайД: ого, прикольно, дякую. Це тобі
Т/і: вау, але я неслизеринка, но все одно дякую.
Ви обнялись та ти залишила подарунки для батьків
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сестра Малфоя {Закінчено}
Fiksi PenggemarІсторія виходить 1 раз на два дня) читайте і дізнайтеся чи пробачила Т/і її хлопцю Гаррі?