ben Eanne demiştim.Sıcak bir sohbete dalmıştık.artık okulun kapısına gelmiştim ama bu sohbetin bitmesini istememiştim.
ben:
-tanıştığıma memnun oldum.
-bende
-buarada ne iş yapıyorsunuz
-oğlanın ağzından birden ben şöforüm demişti.Ama doğru değildi .Oğlan zengin bir iş adamının tanınmayan bir oğluydu ve bu kızın bir şantajcı olup olmadığını nereden bilebilirdim.Ama kızın şaçları ve yüzü öyle masumdu ki arkasından baka kalmıştım.Neyse diyerek oradan büyük hızla ayrıldım.Bu arada bende LUİSA, RİTA,ANNAnın yanına gittim.Onların aklı herzaman erkek arkadaş peşindeydi.ben kendimi ileride olacağım kariyerime adamıştım.Bana bir barda akşam zengin bir oğlanın partisi olduğunu söylediler .Ama ben ilk başta kabul etmemiştim.tabii onların büyük ısrarı üzerine kabul ettim.Akşam için aslında biraz heyecanlıydım.Akşam en güzel elbisemi giymiştim.Kızlar beni almaya gelmişlerdi .Sıkkın bir şekilde aşağıya indim.ve oraya gittiğimde büyük bir süprizle karşılaşacağımdan haberim yoktu.İçeri girmiştim.Karşımda sabah gördüğüm adam nedense biraz acayip gelmişti çünkü bi şöforün zengin bir partide ne işi olabilirdi.Yanına gidip sormamak için kendimi zor tutmuştum ama ta ki o beni görene kadar .Beni görünce beti benzi atmıştı ve yanıma gelmişti.meraba evet sizi hatırladım .Burada ne yapıyorsunuz hiç öyle geldim .Bana bu cevap pek inandırıcı gelmemişti.Çok zarif olmuşsunuz demişti benim yanaklarım kızarmıştı.Bende bir an sizde çok yakışıklısınız demiştim.Ama bu kelmeler hiç te bana göre değildi.Ben oradan ayrılmak isteyince kolumu tutmuştu.benimle dans edermisiniz demişti.Tabii ben utançtan yerin dibine girmiştim.TAM itiraz edecektim ki bi güç bana bunu kabul ettirmişti.Sahneye dans etmeye geldiğimizde ben çok garip duyguular içindeydim sanki ikimizde birbirimize kenetlenmiştik.Şarkı bitmişti gözlerimi açtığımda kendimi onun yanında olduğum icin suçlu bulmuştum.Bir süre bunun hiç bitmemesini istemiştim ama böyle bir şey olamazdı hemen oradan ayrıldım.Neredeyse hiç tanımadığım bir adamla ahhh ben ne yapmıştım neyse hemen taksiye bindim.Ve eve gittiğimde gözyaşlarımı tutamamıştım.Annem ne oldu deyince yerin dibine geçmiştim hiç diyerek geçiştirdim.Gece boyunca onu lanet olası adam bir türlü aklımdan çıkmıyordu ama ona lanetler okuyordum.Daha hiç tanımadığım bir admı neden bu kadar kafaya takıyordum ki.Boşverseydım sene ama olmuyordu.Sabah okul için zar zor hazırlanmıştım .Aklımda hala o lanet olası adam vardı. Okulun bahçesine kendime söylenerek girmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANA SEVDİĞİNİ SÖYLE
Romanceaşktan korkmak hayattan korkmaktır hayattan korkmak, zaten ölmüş sayılırsın.