Mewnide sıradan bir gündü, Marco ve Star merdivenlerden aşağı inerken konuşuyor, gülüşüyorlardı. Bi anda şövalyelerden biri geldi ve "prenses star, kapıda biri sizi bekliyor" dedi. star da "hmm, Kimmiş bakalım " dedi. star bunu dedikten sonra marco ile beraber kapıya giderler ve dışarı çıkarlar, karşılaştıkları kişi Charmcaster dır. Ama o bunu bilmiyor dur.
Charmcaster: star butterfly değil mi?
Star: evet, ta kendisi
Charmcaster: harika b- bende
Star: sende ne?
Charmcaster: ben de comet.Charmcaster aklına gelen ilk ismi uydurmuş ve söylemiştir , ancak bu isim starın büyük annesi nin de ismidir.
Star bunu duyunca bir an şaşırır ve ondan sonra mewni deki tek comet in büyük annesi olamadığını düşünüp şunları der:
Star: bu ismi duyunca biraz şaşırdım , çünkü büyük annemin ismiydi- ama sonuçta mewnideki tek Co...
Diye konuşurken Charmcaster durumdan faydalanabileceğini anlar ve şu şekilde araya girer :
Charmcaster: hayır star, ben zaten senin büyük annenim der.
Star: (gülerken) haha bu iyiydi.
Charmcaster: ben cididiyim.
Star: iyide büyük annem öldü ve yaşasaydı bile 150 yaşını falan geçmiş olmalıydı.
Marco: abart.
Charmcaster: her ne ise bende saymadım ama ben senin büyük annenim.
Marco: kanıtla!Charmcaster bunu duyup hemen bir ağaca büyü atar ve ağıcı ikiye böler. Star ve Marco şok olur.
Marco:s- sen bunu nasıl yaptın?
Charmcaster: büyü ile.
Star: büyü mü sihir diyecektin galiba
Charmcaster: (içinden) burada sihir mi diyorlar, peki)
Cahrmcaster: pardon karıştırdım.
Marco: tamamda çok gençsin ve güzelsin.
Charmcaster: teşekkür ederim canım ama büyü ile genç leşmek te mümkün.
Star: vay bunu anneme de öğretmen lazım.
Charmcaster: neden olmasın.Ardından üç'ü müjdeyi vermek için starın annesi olan
Kraliçe moon'a doğru yürür bu sırada Charmcaster içinden " bu çocukları kandırmak sandığımdan da kolay oldu, ama 40 larında olgun bir kadını kandirmak, sanırım bu zor olacak." Ardından üçlü moon ve kral riverin karşısına çıkar:
Moon: star , sana kaleye herkesi sokmaman konusunda ne demiştim.
Star: ama anne, bu her kes değil bu comet.Moon da başta star ile aynı tepkiyi verip şaşırır ancak o da sonradan mewni deki tek comet'in annesi olmadığını hatırlar.
Moon: ne var yani her comet annemmi?
Marco: hayır ama bu anneniz efendim.
Rıver: kanıt?Charmcaster bunu duyduğu gibi mor bir kelebeği buraya ışınlar. Oda daki herkes şok olur.
Moon: a- ama , bu iş bir büyü ile olmaz. Sayısız boyut var başka boyutlarda büyü yapan başka kişilerin bulunması gayet normal .
Charmcaster: moon, eğer annen olduğumu kanıtlamam gerekiyor sa bunu yapabilirim.Charmcaster bunu desede comet hakkında hiç bir şey bilmiyor dur. Bu yüzden hemen bir büyü ile moon'un zihnine girer ve anılarına bakar. Baktığı bütün anılarda annesi turta pişiriyordur ve 1 dilimi kitabın üstüne koyuyordur. Charmcaster bunu farkettikten sonra moon'a döner.
Moon: o zaman sadece bizim bileceğimiz bir şey yap.
Charmcaster hemen oda nın ortasında bir turta yapar ve dilimleri oda daki her bireye dağıtır turtaları hayla dağıtırken rıver turtaya tek atar ve " mooncum eğer bu annen ise bizimle kalsın bu turtalar mükemmel" der. Ve dağıtım bittiğinde Charmcaster ın elinde hayla bir dilim kalmıştır. Ve o dilimi doğruca dolap (kitaplık) 'a götürür. Herkes naptigini merak eder Charmcaster bir kitabı eline alıp üstüne son dilimi koyar. Sözlüdük yesin diye. Bütün salon şaşırır ve olayı anlamaya çalışır Charmcaster gizliden gziliye gülüyordur ve moon yavaşça ayağa kalkıp cahrmcaster'a sarılır ve "döndüğü nü görmek güzel, anne" der. Oda daki herkes şaşırır veCharmcaster içinden: çok basitti , artık koca bir orduya sahibim hahaha (kötü kahkası)
.
Ve bu olayın üzerinden günler geçer , yine bellywoodda sıradan bir günde Ben, Gwen ve Kevin oturup televizyon izlerken. Bı anda kapının önünde mavi bir portal belirir. Ve portaldan PROFESÖR PARADOX girer.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
star vs the forces of evil ~ ben 10: alian force
Science Fictiondisney channel 'da yayınlanan star kötü güçlere karşı ve eski den cartoonnetwork te yayınlanan orjinal ben 10 'in buluştuğu fan yapımı bir hikaye, iyi okumalar:)