Ben 10 evreninde sıradan bir gündü, Kevin, Gwen ve ben garajda takılıyor, smooty içiyorlardı. bir anda ben 'in tesisatçı rozeti alarm verdi, ben hemen koşup baktı, lanetli bir malikanede Charmcaster büyü Ler yapıyordu ben ve ekibi hemen arabaya binip yola çıktılar.
Kısa sürede vardılar, malikene gerçekten korkunçtu ve kapıları devasa büyüklükte idi
Ben: bu kadar büyük kapılar eminim çok ses çıkarıyordur, arkadan bir giriş bulmamız lazım.
Ama Kevin dinlemeden davrandı ve kapıları ardına kadar iterek içeri girdi. Mecburen gwen ve ben de arkasından geldi, Charmcaster onlara döndü ve ürkütücü bir ses ile "bende sizi bekliyor dum" dedi.
Ardından ekibin arasında şu diyologlar geçti:
Gwen: bir planı olmalı
Kevin: 1'e karşı 3 , kazanma şansı yok, neyi bekliyoruz?
Ben;Gwen demin söyledi ya!
Kevin: salla ya dalıyom ben.Kevin Charmcaster'a doğru koştu Charmcaster, Kevin hiç bir şeyi özumseyemeden ona ardarda lazer Ler Fırlattı Gwen saniyeler içinde yetişip kalkan Kursada olan olmuştu, Kevin sessizce yere yığıldı. Gwen Kevin'a bakarken
ben insanazor'a dönüşüp Charmcaster'a doğru atladı. Charmcaster enerji kalkanı ile insanazor'u savurdu ben yere yığıldı ayaklanmaya çalışsada Charmcaster ona izin vermedi ve yüzüne ardarda lazerler fırlatarak ben'i etkisizleştirdi. Gwen arkasından saldırarak Charmcaster'ı yaraladı,
Charmcaster hemen arkasını döndü, Gwen Charmcaster'a daha önce hiç kullanmadığı bir büyü ile saldırdı Charmcaster da aynı büyü ile yanıt verdi,
iki büyü çarpıştı
biri ileri biri geri derken heryere ışıltı saçan bir patlama yaşandı.
.
Heryer yıkılmıştı, herkes enkaz altındaydı. Ben yavaşça öksüre öksüre, üstündeki parçaları üstünden attı, ve ayağa kalkıp etrafa bakındı ardından gweni ve Kevin'ı enkaz dan çıkarıp eve götürdü.
Ve eve vardıklarında bu konu hakkında hiç konuşmadılar.
Ancak o sihirli patlamadan sonra Charmcaster gözlerini mewni de açtı.Bunun sebebi Gwen in ve Charmcaster'ın ilk defa denediği büyünün farklı ve tanımlanamaz bir enerjiye sahip olması ve rastgele sonuçlar ortaya çıkartabilicek olmasıydı. Charmcaster mewni de geziniyor ve orayı tanımaya çalışıyor du bu sırada mewni de de hayla büyü yapan bir aile olduğunu öğrendi. Ve doğruca yola koyuldu. Birazdan karşılaşacağı bu aile Butterfly ailesiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
star vs the forces of evil ~ ben 10: alian force
خيال علميdisney channel 'da yayınlanan star kötü güçlere karşı ve eski den cartoonnetwork te yayınlanan orjinal ben 10 'in buluştuğu fan yapımı bir hikaye, iyi okumalar:)