Buluşma

16 1 0
                                    

Kapı çalar, ben hemen kapıya bakar kapıda profesör paradox 'u görür.

Ben: selam
Paradox: içeri buyurabilirmiyim?
Ben: elbette , gel.

PARADOX içeri girer ve Gwen 'le kevın'a selam verir.

Paradox: herkes toplansın.
Herkes toplanır
Gwen: ne oldu?
Paradox: bir kaç gün önceki cahrmcaster ile olan mücadele nizi hatırlıyor musunuz?
Kevin: evet.
Paradox: ha işte o gün, Gwen ile Charmcaster 'ın birbirine attığı büyü saf bir anadoit büyüsü değil yani diğer büyüler gibi tek bir amaca hizmet etmiyor, ana amacı olan hasar vermeyi elbette yerine getiriyor ama yanında farklı şeyler de yapabiliyor ve maalesef bu durumda Charmcasteri başka bir boyuta göndermeyi tercih etti.
Ben:napmalıyız peki?
Paradox: Charmcaster başka bir boyuta girip orada kendine dostlar edindi ve intikam alacak.
Kevin: çok denedi ama bizi yenemez.
Paradox: kenidisi gibi büyü yapan dostları var dostları ile hazırlanıp gelirlerse şansınız yok!
Ben: o zaman İlk saldırıyı biz yapmalıyız.
Gwen: ama dostları nin kötü olduğuna emin miyiz?
Paradox: hayır dostları iyi ama Charmcaster onları kandırdı.
Kevin: o zaman ne yapacağız?

Bu sorunun ardından paradox bölgeden ayrılır.
Her kes düşünmeye başlar.
Bu sırada mewni de de herkes comet 'e (Charmcaster'a) ısınmıştır. star ve Charmcaster beraber sohbet ederken kapı çalar. Charmcaster kapıya bakar.
Gelen kişi eclipsa dır. Eclipsa Charmcaster'ı görünce comet'e benzetir ve bağırarak büyü atar Charmcaster geriye doğru uçar. Star hemen yetişir.

Star:eclipsa naptın?
Eclipsa: e - bu comete çok benziyor du ani yaptım, çok çok özür dilerim.
Star: o zaten comet.
Eclipsa: n- nasıl ya?
Star: bende bilmiyorum ama o yaşıyor.
Eclipsa: bunu bize açıklaması gerekmiyor mu?

Star ve eclipsa Charmcaster'a döner. Charmcaster hemen açıklama yapmaya çalışır.
Charmcaster: b- ben hayattan bıkmıştım ve kertenkele ile olan savaşımda-
Star: toffe!
Charmcaster: her ne ise, o yaratık ile savaştiktan sonra çok yaralandım ve beni herkes öldü sandı ama ben sihir tapınağına sığındım ve orada hayata gözlerimi yumdum ama 10-20 yıl önce tekrar uyandım ve herşeyi yavaş yavaş anladım yinede sizinle konuşmak için en doğru anı bekledim.
Eclipsa: ne yani , seni sihir mi diriltti?
Charmcaster: e- evet.

Eclipsa bunu duyunca şüphelensede onayladı ve selam verip gitti.
Bu sırada marco sarayda snuckles (çikolata) yiyordu. Bi anda merdivenlerden dövüş sesleri geldi Marco hemen elçapo yu alıp merdivenlere gitti , Kevin ile karşılaştı.

Kevin: merhaba, buralarda beyaz saçlı genç ve güzel bir kız gördünmü?
Marco: şövalyeleri sen mi dövdün?
Kevin: onlarada sordum cevap vermediler.
Marco: e- pekala, sanırım comet'i kastediyor sun ama yinede onunla görüşmek için buradan teslim olmadan ayrılamayacaksın.
Kevın: iyi tamam , seni de döverim.

İkisi birbirine doğru atılır. Kevin marcodan sağlam bir tekme yer. Ve geri fırlar. Ardından duvarı özumser ve elini kılıç yapar. Marcoda elindeki kılıç (elçapo) ile gardını alır.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 19 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

star vs the forces of evil ~ ben 10: alian force Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin