Amikor már mély álomba kerültem, akkor egyszer csak fel ébresztettek a többiek, hogy már meg érkeztünk, és ahogyan ki néztem a repülő gép ablakán, meg láttam Hawaii-t, és nagyon izgatott lettem, hogy végre itt vagyunk és le fogunk szállni nem sokára, úgy vártam már. Ahogy a gép kezdett lassan le ereszkedni, ekkor mindenki fel állt, és mentünk ki az ajtó felé a bőröndöket meg vártuk a szalagon, hogy meg kapjuk a csomagjainkat.
- Na gyerekek most név fel olvasás lesz, aki halja a nevét az jel zen, hogy itt van. Mondta az osztály főnökünk Mr. Ward.
Amikor már mindenkinek a nevét fel olvasták, ekkor elindultunk ki a kijárat felé, hogy az autó busz elvigyen minket a szállásra.
- Lara szerinted milyen lesz a szállásunk? Kérdezte tőlem Emily.
- Biztosan csoda szép a szállás helyünk, meg remélem majd le megyünk a tengerpartra is. Mondtam izgatottan.
Mikor màr mindenki izgatott volt, hogy vajon hogy néz ki a szállásunk, ekkor pont meg érkeztünk, és csoda szép volt ahogyan elképzeltem, nagy volt a szállás helyünk, a tengerpartra nézet, így simán le tudtunk menni a partra, akkor a szobák is nagyon szép tiszta, rendezet volt, kb egy luxus szállodába lettünk volna, mese szép, és összesen 6 szoba volt, ahol tudtunk aludni, így az osztály főnökünk össze fogja írni, hogy ki kivel alszik egy szobába, nyilván a fiúktól külön, de biztos örültek volna ha egy csaj alszik náluk, és az fixen Ariana és Victoria.
- Na gyerekek össze írtam ki kivel lesz egy szobában. Mondta Mr. Ward.
Remélem a csajokkal kerülők egy szobába, kérlek univerzum úgy legyen.
- Az első szobába akik oda kerülnek 4 en az Victoria, Ariana, Rose, Leila ti 4 en lesztek egy szobában. Mondta Mr. Ward.
- De ne már Mr. Ward nem akarok egy szobába kerülni a húgommal, meg a néger csajjal. Mondta Ariana idegesen.
- Mert mi a bajod azzal ha más a bőr színem? Ne legyél ennyire idióta picsa. Mondta ő is idegesen Leila.
-Jól van lányok akkor Leila máshol alszik, de Rose veletek fog, és ezzel be is fejezném, ha nem tetszik akkor lehet kint aludni. Mondta Mr. Ward ő is idegesen.
- Na jól van, a második szobában aki fog aludni az Adam, Harry, Simon, Nick remélem ti meg vagytok így elégedve? Kérdezte kicsit nyugodva Mr. Ward.
- Persze, remélem nektek is okés? Kérdezte Harry.
- Ja, persze teso. Mondta Adam.
- Nekem is okés. Mondta Simon.
- Persze. Mondta kicsit csalódtan Nick.
- A Harmadik szobában lesznek Martin, Alexander
- A negyedik szobában lesznek Taylor, Leila, Olívia
- Végül utolsó sorban az ötödik szobában lesznek Kim, Emily, Laura
- Mindenki menjen a szobájába, pakoljatok ki aztán lent a nappaliban találkozunk, mert megyünk az első állomásunkra kirándulni. Mondta Mr. Ward.
Mindenki indult fel a lépcsőre, hogy a szobájukban ki pakoljanak a többiek meg mi is. Ahogyan be léptünk a szobánkba nagyon szép volt, 3 darab ágy volt, és volt szép fürdő szoba amiben egy zuhanyzó volt meg egy nagy tükör, és volt a teraszon 2 kisebb szék ami a tengere nézet nagyon csoda szép kintről a tenger part.
- Szerintetek hova fog minket vinni Mr. Ward? Kérdezte kíváncsian Emily.
- Nem tudom, de remélem szép helyre. Mondtam mosolyogva.
- Na csajok majd ha vissza fogunk térni a szállásra, akkor le megyünk a tenger partra? Mondta Kim.
- Gondolom igen, ha le mehetünk. Mondta Emily.
Ahogy elkezdtünk ki csomagolni, ezután szóltak a srácok hogy haladjunk. Ekkor össze szedtük a cuccainkat, ilyen kis túrás táskába, és elindultunk le a lépcsőn, és a többiek már kint várták az osztály főnököt mi meg mentünk ki a többiekhez.
- Szerinted Mr. Ward az hova fog minket vinni? Kérdezte Alex tőlem.
- Sajnos nem tudom, de remélem szép helyre. Mondtam vidáman.
- Hát ha, de te szép vagy bármely helyen is lennénk. Mondta Alex elég érdekes flörtölés képen.
- Köszi. Mondtam kicsit zavarosban
Remélem nem látja rajtam, hogy zavarba jöttem, bár nem is értem miért lettem ennyire zavarba, hogy elég érdekesen próbált flörtölni, vagy lehet ő is zavarban van?
Végül jött Mr.Ward és elindultunk gyalog, mert mondta nincs olyan mesze csak 1-2 óra séta azt mondta nekünk. Már a többiekkel elkezdtünk el fáradni a sok sétától, és ekkor meg álltunk piheni egy keveset.
- Ennyire elfáradni egy sétától? Ejnye gyerekek a ti időtőkben, én fit voltam meg jól bírtam a túrákat, de hát ez a generáció egy lusta dög. Mondta Mr. Ward.
Mi így a többiekkel össze sugdolóztunk, hogy mi azért fitek vagyunk, csak egy hosszú repülő út fárasztó, és nem is tudtunk piheni se.
- Na gyerekek induljunk nem soká ott vagyunk.
Elkezdtek a többiek indulni Mr. Ward után, mi meg le maradtunk a többiektől egy kicsit, és ekkor hírtelen egy hangra lettünk figyelmesek.
- Ügye ezt ti is hallottátok? Kérdezte kissé ijedten Emily.
- Igen, de honnan jöhetett? Kérdezte Alex.
- Nem tudom, de jó lenne meg találni a többieket minél előbb. Mondta Rose.
Látszódót a többieken, hogy félnek attól a hang tol, de Alex nem félt, én viszont még nem kezdtem félni attól a bizonyos hang tol.
A többiekkel elkezdtünk indulni a többiek után
- Várjatok meg, gyors be kötöm a cipőfűzőmet.
Amikor be kötöttem sehol senkit nem láttam, mintha mindenki eltűnt volna hírtelen. Kicsit pánikba estem mivel egyedül Alex tudta merre mentek a többiek Mr. Ward al.
Most mihez kezdjek? Elinduljak másik úton? Hisz előttem két irány út van, melyiket válasszam? Végül elindultam jobbra, majd 20 perc múlva a másik irányba, és végül arra lettem figyelmes, hogy ott előttem egy barlang szerű valami van, már alig láttam messziről, hogy az mi lehet, közelebb mentem és az egy barlang volt, vajon be merjek menni? Vagy maradjak kint és haladjak más fele? Nem tudom mi tévő legyek, izgalmas is de egyben félelmetes is egy barlangba be lépni, pedig annyira be akarok menni, így végül össze szedtem minden bátorságomat, és be merészkedtem a sötét barlangba, még jó hogy tudok világítani a telommal....
YOU ARE READING
A Fény Ereje
FantasyLaura Forstner vagyok, 18 éves. Az osztály kiránduláson minden megváltozott, egy barlangban, ahol egy rejtélyes fény áradt a tóból. Oda merészkedtem a furcsa fényhez, de nem kellet volna. Hirtelen a fény, ahogy hozzá értem eltűnt, és ekkor valamit é...