2. Fejezet

10 2 0
                                    

Hétfő reggel egy telefon csörgésre ébredtem fel, meg dörzsöltem a fáradt szemeimet, és meg néztem, hogy ki hívott fel. De amikor bekapcsoltam a telefonomat, jött 10 messenger üzenet Kimtől, meg Alex hívott.
Elsőnek Kimnek írok, aztán meg felhívom Alexet, hogy miért hívott. Rákerestem Kimre, és írtam neki.

- Szia, ne haragudj, hogy csak most tudok írni, nem vettem észre, hogy írtál, meg bekapcsolva hagytam véletlenül a netemet.
- Szia, semmi baj, de amúgy azért írtam, hogy el ne késük a repülőt, mert reggel 6, leg később 6:30- kor, ott kell lenni, 7 kor már, indul a gépünk, meg akkor együtt megyünk okés, jön velünk Emily, meg Viola.
- Oké, akkor majd nálunk talizunk, addig elkészülők, a bőröndöm az már össze van pakolva, induláshoz készen.
Szia.
- Szia.

Ez meg is van, már csak Alexet kell vissza hívnom.

- Szia, Alex bocsi, hogy nem vettem fel, pont aludtam, amikor hívtál, és arra keltem fel,meg közben írt, Kim.
- Szia, semmi baj, azért hívtalak, hogy nincs kedved velem menni a repülő térre?
- Sajnos nem, mert Kimmel megbeszéltem, meg jönnek velünk, Emily és Viola is.
- Jól van, akkor egyedül kell, menjek mind egy akkor, majd a repülőn ülhetek melléd?
- Persze, még Kim nem mondta eddig csak te, legalább el leszünk majd.
- Az biztos, meg kíváncsi vagyok a táborunkra.
- Arra én is, biztos király lesz.
- Ja, na de akkor megyek, még pár dolgot össze kell pakolnom, aztán meg a reptéren tali.
- Okés, akkor addig is, szia.
- Szia.

Leraktam a telefonomat az ágyamra, és indultam kajálni, ahogy oda értem a konyhához, vettem elő egy tányért, és egy poharat, csináltam magamnak egy szendvicset, és ittam egy narancslét, gyors meg is ettem a reggelimet, és elő szedtem a cuccaimat, meg a bőröndömet, és már indultunk is ki a reptérre, a lányokkal.
Már a reptéren voltunk a csajokkal, és ahogy beléptünk, elkezdtük keresni az osztályt, mert nem mondta Mr. Ward, hogy hol is van a gyülekező.
Miközben kerestük az osztályt, felhívtam Alexet.

- Szia, ti hol vagytok?
- Szia, nyugi még nem szálltunk fel, de viszont a repülő késni fog 1 órát, így elmentünk kajálni az osztállyal.
- És akkor, hol vagytok?
- A büfénél, tudod, hol van az újság árus?
- Igen.
- Na, az mellet vagyunk.
- Okés, akkor oda megyünk a lányokkal.
- Rendben, de siessetek, mert Mr.Ward ideges egy kicsit, hogy hol vagytok.
- Oké, sietünk, szia.
- Szia.

Gyors futottunk a csajokkal a büfés felé, és meg láttuk az osztályt, hogy már indulnak a repülőhöz, oda sietünk, az osztály hoz.

- Na, csak ide értek, aggódtam, hogy nem érnek ide. Mondta Mr.Ward.
- Igen, még éppen.

Így az egész osztály itt van, sajnos egy ember nem tudott jönni, Olívia.
De így is el van az osztály, végül oda adtuk a jegyünket a stewardessnek, és bementünk a géphez, utána elfoglaltuk a helyünket, én az ablak mellé ültem, és oda ült Alex mellém, Alex mellet meg, Nick, elégé helyes srác, de nem az esetem, de nagyon aranyos, de ahogy meg figyeltem Alexet, ő is elégé helyes...
Néztem ki az ablakon, és nagyon szép volt a naplemente, közben szólt Alex.

- Lara, szerinted milyen lesz Hawaii?
- Szerintem, nagyon szép.
- Lehet.
- És elégé hosszú utunk lesz, így repülőn.
- Hát igen, meg amúgy majd a lányokkal át jössz, a faházunkhoz? Persze ha van kedvetek, vagy neked?
- Persze, át megyünk a csajokkal.
- Jól van. Mondta mosolyogva.
- És te Nick, várod, hogy oda érjünk?
- Ja, várom már igen.
- Okés.

Beszélgetem a fiúkkal, és végül mind a hárman zenét hallgatunk, én a Hollywood Undead-tol a California Dreamingot hallgattam. A kedvenc bandám. Mivel kicsit rockos lány vagyok, így Kim mellet az vagyok, de Metált nem hallgatok csak ő, én inkább maradok a rock és a rapnél. Miközben zenét hallgattam, oda néztem Alexhez, és láttam, hogy aludt, ahogy Nick is. Én még nem bírtam aludni, addig néztem az eget, meg zenét hallgattam. Kikapcsoltam a zenét, és játszottam egy kicsit a Pubg-vel, ahogy meg untam már a sok kör után, felkeltem a helyemről, és oda mentem a lányokhoz beszélgetni.

- Sziasztok, mizujs?
- Nagyon semmi, csak már nem tudom, mit csináljak, és még van kb. 3 óra az útból. Mondta Kim.
-  Velem se semmi, én csak olvasni tudok, amíg utazunk, az egyik kedvenc könyvemet olvasom, a leggazdagabb árva című könyvet. Mondta Emily.
- Na, az jó, akkor úgy, ahogy elvagytok azért.
-  Hát igen. Mondta egyszerre Emily, meg Kim.
- Szerintem megyek vissza a fiúkhoz, majd ha leszálltunk beszélünk, sziasztok.
-  Okés,szia. Mondta Kim.
-  Szia. Mondta Emily.

Elköszöntem a lányoktól, és oda mentem a fiúkhoz, és elfoglaltam a helyemet.

- Bocsi, felébresztettelek?
-  Nem, de hogy is, már aludtam eleget, úgy is nem soká leszállunk. Mondta fáradt hangon Nick.
- Hát igen.
- Amúgy mondok neked egy titkot, de ezt ne mond senkinek, okés. 
- Nem fogom meg ígérem.

Oda hajolt hozzám Nick, nagyon közel a fülemhez, és azt súgta nekem, hogy.

- Alex szerelmes beléd, de ezt ne mond el, oké, mert tuti ki nyírna.
- Rendben, nem fogom mondani neki.
- Köszi, de amúgy nagyon kedvel, és amúgy te érzel iránta valamit? Kérdezte Nick kíváncsian.
- Azt hiszem igen, valamit érzek iránta, de majd valami lesz úgy is az osztály kiránduláson.
- Az biztos, de akkor ennek örülök.
- De te se mond el neki, oké, ez a mi titkunk, ha te is tartod a szád, akkor én is, így fer.
- Igazad van, ahogy mondod, tartom a szám, nyugi.
- Köszi.

Amikor már Nick eljött tölem, felébredt Alex.

- Jó reggelt, kis csillag. Mondta viccesen Nick.
- Te vagy a kis csillag, kis rohadék. Mondta Alex fáradtan.
- Na, hogy aludtál? Kérdeztem Alextől.
- Jól aludtam, bár egy ágy, sokal jobb lenne. Mondta mosolyogva.
- Hát igen, nekem már fáj a nyakam. Mondta Nick.
- Nekem nem igazán, mondjuk még nem tudtam aludni se.
- De akkor aludj most, mert, ahogy már szállunk, megyünk tovább. Mondta Alex.
- Tudom.
- Igaza van Alexnek, aludnod kéne egy kicsit legalább, van még bőven 2 óránk, aludj. Mondta Nick.
- Rendben, nyertetek, alszok egy kicsit. 

Ahogy, már a fiúk meg győztek, hogy aludjak egy kicsit, be is hunytam a szememet, és próbáltam elaludni, végül elnyomott az álom....





A Fény ErejeWhere stories live. Discover now