Bevezetés a történetbe

57 8 0
                                    

Sziasztok! Deku vagyok és el kell mondanom valamit. Már halott vagyok. Elmesélem nektek a történetet az elejétől.

Egy szép tavaszi reggel volt, de én már hajnali négykor ideges voltam. Talán azért lett az, ami megtörtént. Amiatt voltam feszült, hogy szomszéd kakasa nem hagyta abba az üvöltözést. Lehet, hogy ti most nem értitek, de gondaljatok bele, hogy milyen lehet arra felébredni, hogy egy kakas ordibál. Nem egy farmon élek. Amikor felkeltem, azt hittem, hogy még mindig álmodom, de nem. Így hát felálltam, beleléptem az All might-os 87. szériás elit VIP különkiadásos mamuszomba (egyébként ugyan ehhez a szériához tartozó All might pizsamámban aludtam), majd komótosan odasétáltam az ablakhoz és kinyitottam. A látvány ledöbbentett. A kakas ott volt az ablakpárkányon és telefosta az egészet. Itt már tényleg nagyon mérges voltam. Szerencsém, hogy megtartottam a Bakugoutól kapott acél dobozban tárolt UMAREX PERFECTA RS26 LÉGPUSKA SZETTemet. Csak annyi volt a probléma, hogy nagyon nehezen lehetett hozzá férni. Ezért kimentem a kamrába, és hoztam a feszítő vasat, amivel felszedtem a szobámban az All might-os 42. szériás fehér ánizsos cseresznye illatosítású 'PLUS ULTRA' feliratos aranyberakásos selyem szőnyegem alatt lévő parkettát, ahonnan kirántottam a Koliken Gommer háromkerekű kék 1-es sebességű camping kerékpáromat, aminek a kosarában megtaláltam a korábban említett acél dobozt. Ezen procedúrák után izgatottan nyitottam ki az imént emlegetett ládikát. És most jön az a rész, ahol már minden nyugodtságom elszállt, ami eddig megmaradt. EGY KIBASZOTT 2. SZÉRIÁS GYÉMÁNTFÜZÉRREL DÍSZÍTETT ÓCEÁNI POLIPHÚS MINTÁZATÚ KÍGYÓBŐR TAPINTÁSÚ URARAKA TÉMÁJÚ MISTERY BOX VOLT 'URARAKA, A LÁNGOLÓ TÜNDÉR' CÍMŰ NOVELLÁBÓL IHLETETT AJÁNDÉK MATRICÁKKAL. ne haragudjatok a magas hangszintemért, de én tényleg nem erre számítottam. Úgy döntöttem, felhívom édesanyám. Visszamentem az ágyamhoz és benyúltam a párnám alá a telefonomért majd bepötyögtem anya számát a gyorshívóba. Ez a csodás nő elég hamar reagált a hívásomra.

-Szia fiam!-szólt bele a telefonba rögtön ahogy felvette.

-Szia anya!-kicsit megremegett a hangom köszönés közben, mert most realizáltam, hogy egy légpuskáért zavartam.

-Épp bungee jumpingozom, de mondd, miben segíthetek?

-Ne haragudj, de nem tudod hol van a puskám amit Bakugoutól kaptam a 9. születésnapomra?

-Fú drágám, nem tudom. Megnézted már a parketta alatti titkos járatokban?

-MI? Több is van a házban?-erre aztán nem számítottam volna, azt hittem hogy csak az én szobám van ellátva ilyen különleges funkcióval.

-Igen van, de én a szobádra gondoltam, a többi helységben nem hiszem hogy megtalálnád, szóval kérlek ne szedd szét a házat

-Rendben, de egyébként igen, a szobámban már kerestem de ott nem volt

-Figyelj én most nem érek rá, ugranom kell, hívd fel Bakugout akkor

-Oks akkor szia anya-köszöntem el csalódottam, én komolyan azt hittem, hogy tudni fogja, hogy merre van a puskám

-Szia begyem-köszönt el ő is

Ez volt az a pillanat amikor megfogalmazódott bennem az a kérdés, hogy anyám miért bungee jumpingol hajnali négykor. Mindegy. Mikor leraktuk a telefont, megfordultam, hogy letegyem az asztalra, de amit megláttam az ajtóban, az már több volt a soknál.

A kakas (Deku rage story)Where stories live. Discover now