Pár perc séta után oda is értem a házukhoz, majd becsengettem. Todoroki nyitott ajtót, akin egy tej jelmez volt!?
Szia! - köszönt, mikor kinyitotta az ajtót - Jó hamar ideértél.
- Igen, valószínüleg azért mert siettem.
-Fáradj beljebb Midoriya! - tárta ki jobban az ajtót.
Amikor beléptem az egyébként tágas házukba, a szoba tele volt kamerákkal és egy komplett rét kinézetű háttérrel.
Már épp kérdeztem volna, hogy mik ezek a cuccok, mikor Kacchant láttam meg kisétálni a konyhából.
-Cső Deku, valaki kirakta twitterre, hogy terhes vagy, tudsz róla? - mondta mosolyogva, majd a rét háttér mögül előhúzott egy bevásárlókocsit. Mi a nagy büdös lófasz van itt?
- Nem, nem tudtam róla. - mondtam mérgesen - kölcsön adnád a telefonod kérlek hogy kimagyarázzam magam a dolgokból?
- Dehogy adom, hova képzeled magad te szatír? - válaszolta.
- De a rákos tetves zsidó kurva anyád én otthon hagytam az enyém, miért nem tudsz egyszer kedves lenni az életedbe, te gitárfejű agyhalott putris köcsög, hazaérek az lesz az első hogy elátkozlak te tetű!
Kacchan már beszédre nyitotta a száját, mikor Todoroki lépett be a helységbe.
- Tessék majd én odaadom - nyújtotta felém a Nokia G50 5G Dual-SIM 128GB (4GB RAM) Kék telefonját - de remélem nem felejtetted el, hogy amikor abból akartad kimagyarázni magad, hogy belédműtöttek egy méhet, az sem sikerült.
- Megoldom ne aggódj.
Sokat gondolkoztam, hogy mit írjak, de végül szerintem egy elég korrekt magyarázatot adtam. Így néz ki a tweetem:
"Sziasztok! Fülembe jutott a hír, hogy 'terhes vagyok'. NINCS IS MÉHEM BAZDMEG HOGY A FASZOMBA LENNÉK TERHES TI AGYHALOTT GECIK? HA MÉGEGYSZER MEGHALLOM HOGY ILYEN FASZSÁGOT TERJESZT RÓLAM VALAKI AKKOR KIBELEZEK MINDENKIT EBBEN A KURVA VÁROSBAN!!! IDIÓTA BEKÉPZELT FASZKALAPOK VAGYTOK MINDANNYIAN REMÉLEM A LEGFÁJDALMASABB MÓDON FOGTOK MEGDÖGÖLNI!"
Köszönöm Todoroki! - nyújtottam neki vissza neki a Nokia G50 5G Dual-Sim 128 GB (4GB RAM) Kék telefonját - remélem mostmár mindenki megérti, hogy nem vagyok terhes.
- Én is nagyon remélem. - mondta Todoroki.
- Jó de mostmár ne pofázzatok már, hanem add neki oda a kurva macskáid és takarodjunk vissza dolgozni - mondta Kacchan.
- Tényleg, Todoroki, épp kérdezni akartam, hogy mi ez a tej jelmez.
- Deku kussoljál már vagy takarodj innen vagy faszom se tudja mit csinálj csak ne legyél itt bazdmeg - kelt ki magából Kacchan.
- Fogd be a dzsuvás pofád te ázsiai cigány tetű!
- Azért akarja, mert be kell hogy öltözzön tehén ruhába, a tej reklámunkhoz - mondta Todoroki a szokásos érzelemmentes hangjával - Kíváncsi vagy a szövegemre?
- Persze, hallgatom.
- 3 liter tej, és elmegy a rosszkedv! Depyvel küzd? Igyon tejet! A borongós időjárás elrontotta a kedvét? Igyon tejet! Megnyerte a lottót? Igyon tejet! Gyereket fog szülni? Igyon tejet! Ez a fehér, tejnek nevezett folyadék 8 hónap után sem romlik meg! Keresse a Spar üzletláncaiban! mú. - mondta Todoroki egyhangúan.
- Szuper! De azért ugye ennél több érzelemmel fogod elmondani? - vontam kérdőre barátom.
- Miért kérdezi ezt mindenki? - szomkrkodott Todoroki.
-Mert egy kicsit olyan vagy mint egy terminátor - mondta Kacchan majd levágott egy fejpántot az asztalra - muszáj lesz ezt felvennem?
-Igen muszáj - jelentette ki Todoroki - na adom a macskát aztán mehetsz is a dolgodra.
-Okés, köszi
Elindultunk a hátsó kertbe, ami egy egész hosszú út végén volt.
-És egyébként ez a tej reklám a tévében is meg fog jelenni?
-Először sulis projektnek indult, de végül beszerződtettek egy tej céghez
-Na az tök szuper, és hogyhogy Kacchannal álltál össze?
Elérkeztünk a hátsó kertbe. Az utolsó kérdésemnél Todoroki megállt és - szerintem - elgondolkodott. Pár másodperc múlva megfogott egy random cicust és a kezembe nyomta.
-Menj, tudod az utat - mutatott a kijárat felé
-Te nem jössz?
-Majd
Ezzel vissza is indultam a házba. Nem tudom hogy Todoroki miért maradt ott de remélem csak macskázni. Annyi ideig gondolkodtam ezen, hogy mire észbekaptam már vissza és tértem Kacchan szeme elé.
-Itt a dobozod te nyomorék - hajította felém a kartont
-Kössz, na cs
Meg sem vártam hogy köszönjön, bele tettem DekuJuniort a dobozba és el is indultam volna haza, de eszembe jutott hogy kéne neki kaját venni. Pár perc múlva be is mentem egy üzletbe és vettem 6 zsák Concept for Life Kitten - javított receptúra! kaját és Sanicat Active White Lotus Flower csomósodó macskaalmot.
ESTÁS LEYENDO
A kakas (Deku rage story)
Fanficolvassátok el oszt megtudjátok h mi van benne na csumi ja és még azt szeretném mondani h lehet h vannak benne kisebbségre utaló szavak de SEMMI RASSZIZMUS!!!! ja meg még azt akarom mondani h ne vegyétek komolyan + ezért cringe mert cringenek kell l...