Az apám egy strong ALFAHÍM

34 6 1
                                    

Amit megláttam az ajtóban, ledöbbentett. Az apám állt ott, akit nem láttam azóta, mióta elment tejért 11 éve. Egy tál kakas pörkölt volt a kezében. Ekkor realizáltam, hogy a kakas nem csiripel már percek óta. Könny szökött a szemembe és lekevertem apámnak egy kurva nagyot. A pörkölt kiesett a kezéből rá az All might-os 42. szériás fehér ánizsos cseresznye illatosítású 'PLUS ULTRA' feliratos aranyberakásos selyem szőnyegemre. Miután ez megtörtént, mégegy pofont lekevertem neki. Ekkor láttam meg, hogy az UMAREX PERFECTA RS26 LÉGPUSKámat tartja apám a másik kezében.

-Hogy kerül hozzád a légpuskám te hálátlan büdös cigány fasszopó geci????!?!?!!!-kérdeztem feldúltan.

-Meg tudom magyarázni-mentegetőzött

-Te pszichopata te lelőtted a kakasom?

-Ne haragudj...

-TAKARÍTS FEL TE KILINCSKÉPŰ FASZ

-Rendben, indulok is

Ezzel meg is indult a konyhába a felmosóért. Meglepően jól tud tájékozódni, úgy látszik tudja a járást a házban. Ez még több kérdést vet fel bennem. Ahogy megláttam hogy milyen szépen mossa ki a szőnyegem, megnyugtatott. Arra is megkértem, hogy a kakas fost mossa le az ablakpárkányról. Miközben ezt a kérésem is teljesítette, megesett rajta a szívem és segíteni támadt kedvem.

-Segítsek?-kérdeztem félénken.

-Hát nem lenne baj ha te is megragadnál egy rongyot onnan és elkezdenéd sikálni a fost-mutatott a felmosó melletti textildarabokra.

Én is felvettem egy rongyot és kimentem az utcára, hogy normálisan hozzáférhessek a retekhez. Ez igazán gusztustalan folyamat, de végül 15 perc alatt sikerült fényesre mosni a platformot. 3 flakon Pur Duo Power Lemon mosogatószer 450ml és 9 csomag Csoda Szóda (mosószóda) háztartási tisztítószer 500g használtunk el. Visszamentem a szobámba, de apához nem igazán mertem hozzászólni, ugyanis az imént pofoztam fel. Ekkor már hajnali öt volt, de úgysem tudtam volna visszaaludni, szóval úgy döntöttem hogy felöltözök és megmosom a pofám mert még mindig pizsamában vagyok. Fél óra elteltével, kopogást hallottam az ajtómon.

-Gyere!-kiabáltam.

-Nem szeretnél enni?-megint apám zaklat-Maradt még kakas pörkölt, meg beszélgetni is szeretnék

-Rendben, megyek-kíváncsi vagyok, hogy miről akar dumálgatni

Mikor beléptem a konyhába, a kakas pörkölt már az asztalon volt tálalva. A kotla mellett volt egy bödön nokedli is. Én inkább kenyérrel eszem a pörit, de így is jó. Helyet foglaltam az asztalnál az apámmal szembe lévő széken és hozzáláttam a reggelihez.

-Jó étvagyat!-jelentettem ki-Figyelj amúgy miért lőtted le a kakast?

-Én is pont ugyan erről szerettem volna beszélni-kezdett bele mondandójába-Ez nem az a kakas ami lefosta az ablakod, hanem egy másik amit én fogtam puszta kézzel

-És hogy jött, hogy 11 év után újra eljössz?-kíváncsiskodtam tovább, hiszen ő az apám és érdekel, hogy mi jár a fejében-Egyáltalán miért hagytál itt?

-Végre fiam már vártam ezt a kérdést, köszönöm hogy feltetted. Nahát az úgy volt, hogy én anyáddal egy Lidlben találkoztam este kilenckor zárás előtt, úgy, hogy mind a ketten wc papírt kerestünk. Képzelheted, pont akkor fogyott el és a polcon már csak 1 volt ezért kicsit összekaptunk rajta, de végül itt kötöttünk ki az ágyban és így lettél te, ami elég tragikus, hiszen én abban a tudatban voltam, hogy ez csak egy egy éjszakás kaland anyáddal. Mikor kiderült, hogy terhes veled, nem szerettem volna otthagyni a szarban, mert végülis én csináltam fel, utána a kezét is megkértem. Tehát itt maradtam, viszont, ahogy te is tudod, nekem az a képességem, hogy teliholdkor bikává változom, ami elég kellemetlen egy házasságban, szóval egész hamar elváltunk-úgy tűnt hogy itt fejezte be a történetet, de folytatta- Egyébként a wc papír egy Celtex 20.165 WC papír, MINI, 2 rétegű, 100% puracell.160 méter, d19, 12 tek/cs volt.

-Mi a faszról beszélsz te retardált pöcs?

A kakas (Deku rage story)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant